Baby i bursdagsgave<3

Canon_95

Forelsket i forumet
Min fødselshistorie :)

Etter dager med vonde, konstante maserier, som dabbet av og kom igjen, fikk jeg nok søndags og ringte føden. Terminen min var mandagen før, og da jeg ble kjekket på onsdag hadde jeg bare 1 cm.

Rundt kl 9 kom vi til føden, der fikk jeg morfin til å få sove på. Kunne endelig slappe av litt. De tok en urinprøve og jeg hadde veldig høye proteinverdier og de ønsket å sette meg igang. Dagen etter hadde jeg vært en uke overtid, og de så ikke noe grunn til å vente til neste dag, så jeg skulle bli satt kl 19.

Rundt kl 18:30 begynte riene av seg selv, men de satt en tablett kl 19 som planlagt, og det fikk skikkelig fart på sakene. Riene gikk fra å være ok til ekstreme på veldig kort tid. Rundt kl 21:00-21:30 hadde jeg 4cm. Fikk satt epidural litt over 22:00 en gang, og takk gud for det! Rett etterpå var jeg 9cm.

23:30 var hodet hennes langt nede, og jeg kunne føle en trykktrang. Jordmoren sa jeg måtte bare stå litt til og bevege meg (det var ett eller annet med livmorhalsen som jeg ikke husker akkurat nå). 23:40 la jeg meg i senga, rundt 23:45 begynte jeg å presse. 12 minutter etter var jenta mi ute <3

kom kl 23:58, og ble verdens beste 20års bursdagsgave <3 alle i romme følget med på klokka, og det var utrolig kos at vi kan dele bursdag :D
Hadde fødselsangst, men det gikk så mye bedre enn forventet, så jeg er ikke traumatisert <3 :D

ImageUploadedByBV Forum1443348185.699579.jpg

Verdens peneste baby :D

Gratulerer :)

Gratulerer så masse med verdens beste bursdagsgave! :)

Back
Topp