Baby hikking

Snart2barnsmamma?

Blir kjent med forumet
Når er det vanlig at bebisen begynner å hikke inni magen? Husker svært lite fra da jeg gikk med storebror.
er i uke 27 :-)

Jeg vet ikke, jeg merket aldri noe til det forrige svangerskap :) Denne gangen kjenner jeg generelt VELDIG mye mer bevegelser, så kanskje jeg opplever hikking denne gangen ;)

Mi prinsesse hikka for første gang forrige fredag (første gang som jeg kjente i alle fall) :) hele magen hoppa! Telte ikke, men det varte ikke så lenge.

Masse hikking i magen min.:) nå husker jeg ikke helt når det begynte men det er ei stund siden. Er 28+1 idag.:) jevnt og rytmisk dunk inni magen. Ikke til å ta feil av.:)
Føler ofte at det kommer når jeg spiser, så kanskje den merker annen smak på fostervannet og smaker?:)

Kjenner det innemellom ja :) var sånn de andre gangene å. Regelmessige små dunk som man kjenner på samme sted i noen minutter :D kjennes annerledes enn spark og andre bevegelser :)

Merket første hikkingen i går 25+6 ☺☺☺
Kjempe gøy å kjenne det!

Er 29+2, kjenner ikke hikking. Men kjente endel med førstemann, så vet hva jeg skal kjenne etter :)

Jeg har kjent hikking en stund :) er 26 i morgen :)

Jeg har også begynt å kjenne hikking. Er 29+4

Lurer på om jeg kjente hikke i dag for første gang. Hadde ihvertfall noen rytmiske dunk langt inni der en plass som nesten kjentes ut som veldig svak puls :p kan det ha vært hikke? Uke 27 :)

Jeg har kjent hikke en god stund men uten å vite at det var det. Fikk se han gjorde det på ul på mandag, og da sa legen at ops der hikka han, og det merka jeg hehe ;) så hele bebisen hoppe til :)

Jeg har kjent hikke en god stund men uten å vite at det var det. Fikk se han gjorde det på ul på mandag, og da sa legen at ops der hikka han, og det merka jeg hehe ;) så hele bebisen hoppe til :)
Så herlig å ha fått sett det på ul samtidig da! Var dere på 3dul?

Så herlig å ha fått sett det på ul samtidig da! Var dere på 3dul?
Ja det var gøy :) nei vi var en tur innom føden pga jeg hadde merka lite liv 2 dager og var bekymra om alt var som det skulle.. men det var det heldigvis og fikk i tillegg sjekka vekst, fostervann, bevegelser ja.. i grunn alt mulig :) og han veide 1100 gram :)

Ja det var gøy :) nei vi var en tur innom føden pga jeg hadde merka lite liv 2 dager og var bekymra om alt var som det skulle.. men det var det heldigvis og fikk i tillegg sjekka vekst, fostervann, bevegelser ja.. i grunn alt mulig :) og han veide 1100 gram :)
Greit å få det sjekket ut ja - og få en liten oppdatering på hvordan de har det det inne :)

Godt å høre at alt var bra da ^-^

Back
Topp