Freja78
Elsker forumet
Ja ganske kjipt å bruke 200 kroner på noe som ikke funka i det hele tatt.Så dumt ;/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ganske kjipt å bruke 200 kroner på noe som ikke funka i det hele tatt.Så dumt ;/
Prøvd men funket veldig lite.. å dyrt var det også.. er det ikke bra å prøve det når man er gravid derfor du prøver det før el?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Sånn er det ikke for meg i alle fall. I lange perioder filer jeg stort sett ikke, mens andre perioder blir det oftere. Uansett er jeg avhengig av at foten er glatt. Det samme gjelder f.eks negler også, så jeg har bestandig neglefil på meg i tilfelle jeg får en ujevn negl. Det er så ekkelt! *grøss*
Er kjempe fornøyd med baby foot. Fikk til og med mannen til å bruke det forrige søndag. Mye som skal av nå.. Kjempe herlig når alt er borte
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Funket kjempe bra her, så om de billige funker gi beskjed
Ja ganske kjipt å bruke 200 kroner på noe som ikke funka i det hele tatt.
Hehe, ja skjønner at det bare må gjøres ;p Her er det heldigvis bare å ha sokker på hele tiden når det er som værst. Må også fikse neglene så snart det blir ett hakk eller en rift osv... er så irriterende om man ikke får fikset det.
Samme herJeg kjøpte fra ebay, og det funka supert![]()
Akkurat det samme her. Man må nok ha endel tykk hud for at det skal være noen vits.Oi, ja gi beskjed om det funker. Jeg prøvde, men hadde fint lite effekt. Kanskje fordi jeg ikke har SÅ tørr hud, siden jeg er manisk bruker av fotfil og fotkrem, takler ikke at det blir ruglete på hælene, men det skjedde ingen flassing før jeg tok et fotbad et par dager etter å ha brukt Baby Foot, og det var kun den tynne huden som flasset, ikke den tykke på hælene f.eks.
Funket kjempe bra her, så om de billige funker gi beskjed
Oi, ja gi beskjed om det funker. Jeg prøvde, men hadde fint lite effekt. Kanskje fordi jeg ikke har SÅ tørr hud, siden jeg er manisk bruker av fotfil og fotkrem, takler ikke at det blir ruglete på hælene, men det skjedde ingen flassing før jeg tok et fotbad et par dager etter å ha brukt Baby Foot, og det var kun den tynne huden som flasset, ikke den tykke på hælene f.eks.
Oppdatering herfra angående baby foot ! Funket greit, men syns den døde/løse huden var dårlig til å falle av selv med denne billigtypen. Så jeg ble sittende å rive hud i flere dager, som man egentlig ikke skal, og ble litt sår :/ Klarte bare ikke vente mer gitt.
Har du prøvd den ekte da og syns den var bedre?