Baby foot

Virra78

Forelsket i forumet
Hvem av dere var det som har prøvd det? Og har bena dine blitt silkemyke?

Jeg tok det på lørdag og i dag flasser det vilt på beina... Mindre lekkert må jeg si.... Lurer på om det blir bra til slutt...?

* snike fra februar2010 *

Æ har tadd. Og det flasse her. Tokk for ni daga siden.

Så skal æ si at dem anbefale å ta det på nytt 2 uke etter første behandling, for da blir det best resultat. [;)]

Og det e mindre herlig med masse hudflak i sokkan.. [&:]
Men håpe på bra resultat da. [:D]

ORIGINAL: jejagal

så da annbefale du at æ ikke tar den da? pga bryllupan man skal i [&:]

Æ ville ha venta ja. [:D] Med tanke på bryllupan ja. Og man vet jo ikke kor mye man flasse heller. Det e jo helt individuelt.

Jeg tok på søndag og flasser helt villt nå. Skikkelig nasty...

Ååå, det vil jeg prøve! Men så gikk jeg inn og leste om det og det står at de ikke anbefaler det hvis man ammer fordi huden er mer sensitiv pga. hormonforandringer....[:@] Noen som har erfaring med amming og baby foot?

Jeg tok det forrige onsdag å flasser som bare det, men det viser no at det har effekt da, hehe[:D]

Har prøvd flere ganger. Små-ekkelt når det flasser av, men veldig bra etterpå![:)][:)]

Hvor får man tak i sånn???
Jeg har "indianerhud" på føttene som mamma sa når vi var små...
Går alltid barbeint, men skulle gjerne skiftet litt ham for å si det sånn.... :)

ORIGINAL: Enirdna

Hvor får man tak i sånn???
Jeg har "indianerhud" på føttene som mamma sa når vi var små...
Går alltid barbeint, men skulle gjerne skiftet litt ham for å si det sånn.... :)

dytter

ORIGINAL: MissBeach

Ååå, det vil jeg prøve! Men så gikk jeg inn og leste om det og det står at de ikke anbefaler det hvis man ammer fordi huden er mer sensitiv pga. hormonforandringer....[:@] Noen som har erfaring med amming og baby foot?

Hmmm.... Ikke hørt noe om... Men heller ikke tenkt at det kan være noe feil med det... Jeg ammer i hvertfall og tok den som sagt på lørdag.....

Kjøpte forresten min på Vita, for dere som lurte! [:)]

ORIGINAL: Virra78

Hmmm.... Ikke hørt noe om... Men heller ikke tenkt at det kan være noe feil med det... Jeg ammer i hvertfall og tok den som sagt på lørdag.....

Hva betalte du for den da???

Jeg har heller ikke hørt noe om det, og jeg også ammer. Hadde en sprekk i ene helen og der svei det litt i starten, men har ikke merka noe annet.

Sniker fra mai.....

Jeg har vært i kontakt med importør og de anbefaler IKKE gravide og ammende å bruke babyfoot, fikk ikke noe begrunnelse.... Samme sa min hudpleier, at jeg ikke kunne bruke den så lenge jeg var gravid/ ammet.....

ORIGINAL: kattiz_86

Hva betalte du for den da???

Kosta 199 kr

er dette bare for de som har sån ekstreme tilfeller eller kan man bruke det hvis man har tykk hud på en liten del av foten?

ORIGINAL: lan77

Sniker fra mai.....

Jeg har vært i kontakt med importør og de anbefaler IKKE gravide og ammende å bruke babyfoot, fikk ikke noe begrunnelse.... Samme sa min hudpleier, at jeg ikke kunne bruke den så lenge jeg var gravid/ ammet.....

http://no.babyfoot.name/default.aspx?pg=5f601a54-dca7-43b9-b360-a949204d59aa

Sniker fra mai.....

http://no.babyfoot.name/default.aspx?pg=5f601a54-dca7-43b9-b360-a949204d59aa

OK.... Så da er det litt det samme som at dersom man tar sol når man er gravid, kan man få pigmentflekker....?

ORIGINAL: jejagal

sitter med en sånn nu [:-] så håper på gode resultatet [:D]

Du gutser selv om du skal i bryllup? [:)]

Sniker fra mai.....

Det kom jeg på da jeg satt der med de på beina:P innholdt jo det mest merkeligste også da.. (gikk bra da.troooooor jeg)

Back
Topp