Baby filmer

Baby<3Love

Elsker forumet
Januarhula 2014
Er det noen som kan vet om noen bra og koselige filmer med graviditet og baby?
Ikke noe sånn creepy som "hånden som rører vuggen" med gærne barnepiker.
Men som "juno", "life as we know it", "knocked up".

Hva med what to expect when you're expecting? Så den på kino da den gikk, og den var artig.
Får gjerne flere tips, jeg vil også se sånne type filmer :-)

Hva med what to expect when you're expecting? Så den på kino da den gikk, og den var artig.
Får gjerne flere tips, jeg vil også se sånne type filmer :)
Jeg har hørt om den men ikke sett den. Turte ikke skrive den opp tilfelle den var tragisk. Skal si ifra hvis jeg finner flere. Er så gøy å se.

Jeg syntes ikke den var tragisk. Jeg er kanskje ikke så kritisk da, men syns den var søt. Var to mammaer som gikk for å se den sammen, og var nok en del ting vi kjent oss igjen i, eller kunne kjenne igjen hos andre. Du kan jo se den, og så avgjøre selv? Jeg har lett etter den på netflix og andre streamingtjenester, men ikke funnet den. Har lyst til å se den nå som jeg er gravid igjen :-)

Jeg syntes ikke den var tragisk. Jeg er kanskje ikke så kritisk da, men syns den var søt. Var to mammaer som gikk for å se den sammen, og var nok en del ting vi kjent oss igjen i, eller kunne kjenne igjen hos andre. Du kan jo se den, og så avgjøre selv? Jeg har lett etter den på netflix og andre streamingtjenester, men ikke funnet den. Har lyst til å se den nå som jeg er gravid igjen :)
Så koselig da. Ja jeg har også drevet å sett etter den men ikke funnet den enda. Får holde øynene godt åpne.

Jeg elsker "Se han snakker"- filmene fra 80tallet!!! :P kjempemorsomme

Det gjør jeg og. Hi Hi morro når de er spermier og egg. Kanskje våres tenkte og følte det på samme måte da. hi hi
Haha! Det liker jeg også å tenke :) :P

Får gjerne flere tips, jeg vil også se sånne type filmer :)
Fikk kjøpt den filmen i dag. Strålende fornøyd. Fant den på spar kjøp. Der blir man baby syk, det er så mye fint til babyen der. Ååå. Skal hvertfall kose meg med denna filmen en dag. Gleder meg:)

Back
Topp