baby-feeder

MeToo

Andre møte med forumet
Er det noen her som bruker baby-feeder til sine små når tenner har begynt å komme???

ja, bruker den litt... hadde faktisk trodd jeg skulle bruke den mer, men har glemt litt av den - må bli flinkere til å gi henne den, for hun synes jo den er spennende når hun først får den[:)]

Ja, Siena har to stk hun. Har skåret eple og pære i biter og puttet dem i fryseren.. Det hjalp masse når hun hadde det som værst[:)]

Har bare prøvd den en gang faktisk! De forsto ikke helt det med å sutte på tøyet! De ville bare bite i handtaket.

Tenkte jeg skulle kjøpe en, men litt redd hun skal bite hull på nette nå som to tenner har kommet.

Det klarer hun nok ikke[;)][:D]

Hmmmm viste ikke at Siena hadde sånn jeg...det har du ikke fortalt hihi
Så fine bilder da[:D][:D]
ORIGINAL: iQra82

Ja, Siena har to stk hun. Har skåret eple og pære i biter og puttet dem i fryseren.. Det hjalp masse når hun hadde det som værst[:)]

ORIGINAL: MeToo

Hmmmm viste ikke at Siena hadde sånn jeg...det har du ikke fortalt hihi
Så fine bilder da[:D][:D]
ORIGINAL: iQra82

hihi har jeg ikke?? rart egentlig[;)] Kjøpte den når vi kom hjem fra sverige samtidig som vi kjøpte port til trappen[:D]
Tusen takk[:D] å vet du, hun har lært seg å gå bak en sånn rullator for babyer, gåbil eller hva det heter[;)][:D]

Tidlig ute den frøkna der[:D] veldig flink er hun.
Får kjøpe en baby-feeder jeg oxo da[:D] er ikke flink til å gi frukt så kanskje det er løsningen isteden for beger..[:D]

Tusen takk[:D] å vet du, hun har lært seg å gå bak en sånn rullator for babyer, gåbil eller hva det heter[;)][:D]

Leander eeelsker å få feedern sin fylt med frukt. Virker som det lindrer godt i såre gummer, som han sliter fælt med nå om dagen. Stakkars liten. Matlyst ellers har det vært dårlig med i dag. Er nok det at to tenner holder på å bryte gjennom samtidig akkurat nå, som gjør at han ikke vil spise.[&o]

Back
Topp