Baby dyne

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Hvor har du kjøpt dyne til lille??? Jeg har sett litt rundt, og ender nok opp med å kjøpe på sparkjøp! Der er de billigst... Tenkte ha 2 av de minste str, og heller kjøpe en større etter noen mnd..

Kjøpte på princess trur jeg ;). Kjøpte 2 av den minste vi også :-) er kjekt å ha en i senga og en i vogna eller ellers i huset :-)

Aner ikke vi har fått 3-4 baby dyner xD litt mange

Mener det har blitt kjøpt på princess! :)

Har en babydyne fra før som jeg tenkte å ha i sprinkelsengen, men er usikker på om jeg skal kjøpe en å ha i vognen også. Brukte ikke det til forrige barn, men da var det høstbarn, denne gangen er det jo vårbarn. Har dere andre tenkt å ha dyne i vogn, eller satse på vognpose og evt teppe når det blir mildt?

Kjøpte helårs dundyne på barnas hus, en til sprinkelsenga og en til vogna/vogga:-)

Har en babydyne fra før som jeg tenkte å ha i sprinkelsengen, men er usikker på om jeg skal kjøpe en å ha i vognen også. Brukte ikke det til forrige barn, men da var det høstbarn, denne gangen er det jo vårbarn. Har dere andre tenkt å ha dyne i vogn, eller satse på vognpose og evt teppe når det blir mildt?
Her blir det dyne i vognen.

Vi kommer til å ha dyne i senga, og bruke pose og teppe i vogna.

Jysk sin Høie Allegro kom best ut i test, ønsket meg til jul av lillesøsteren min. Koster 300,- for den lille dyna (til bedside crib og vogn) ☺️

Har kjøpt to små dyner og en 100x80(?). 3 for 2 på princess for en stund sia. Fiberdyner, da vi har en del allergier her i huset. :)

Back
Topp