Baby-duppeditter

Bæresele og sleepytroll var to gode investeringer her i huset! Lite som slår å kunne ha armene fri, om det gjelder å slippe bæring eller rugging av vogn :)
Vi har det meste i hus, men vil ha en ny (brukt) tripp trapp med New born-sete <3
 
Vet vi skal ha dette:

:Heartred Bedsidecrib
:Heartred Bæresele
:Heartred Vogn med bilstoladapter
:Heartred Stokke newborn seat
:Heartred Babycall med og uten kamera (uten til å ha i vogn ute)
:Heartred Brystpumpe hvor du kan pumpe begge samtidig
❤️ BB hugme pute (til svangerskap og amming)
:Heartred Flaskesterilisator til mikrobølgeovn
:Heartred Bodyer og sparkebukser med åpning i siden
:Heartred Sammenleggbart badekar m/pute (allerede bestilt på salg :hilarious:)
:Heartred Uro med prosjektor
:Heartred Vurderer moonboon - men ikke bestemt enda!
:Heartred Silverette
:Heartred Håndholdt dusj til dåsa etter fødsel
:Heartred Svøpesjal/sovepose
❤️ Bilstolpose
:Heartred Ammepute
:Heartred Babynest
 
Last edited:
Vet vi skal ha dette:

:Heartred Bedsidecrib
:Heartred Bæresele
:Heartred Vogn med bilstoladapter
:Heartred Stokke newborn seat
:Heartred Babycall med og uten kamera (uten til å ha i vogn ute)
:Heartred Brystpumpe hvor du kan pumpe begge samtidig
:Heartred Flaskesterilisator til mikrobølgeovn
:Heartred Bodyer og sparkebukser med åpning i siden
:Heartred Sammenleggbart badekar m/pute (allerede bestilt på salg :hilarious:)
:Heartred Uro med prosjektor
:Heartred Vurderer moonboon - men ikke bestemt enda!
:Heartred Silverette
:Heartred Håndholdt dusj til dåsa etter fødsel
:Heartred Svøpesjal/sovepose
Ooh denne lista likte jeg :p
 
Isbind!! Fytti det var genialt. Gjorde at jeg klarte å gå på do å gjøre nr 2 dagen etter fødsel :hilarious:
For ikke å snakke om å sitte:angelic:
Vurderer pumpe som legges inni bh, og selge medela flexi dobbelpumpa.
Silverette.
Lille skal ligge i vugga på vårt rom, så ser vi ang seng etterhvært(kanskje kjøpe juniorseng til 2åringen, og la den i magen arve sprinkelsenga(men kjøpe ny madrass).
Kanskje babynest.
Ellers så har vi alt vi trenger, bortsett fra klær til jente om det er ei jente:angelic:
 
Isbind!! Fytti det var genialt. Gjorde at jeg klarte å gå på do å gjøre nr 2 dagen etter fødsel :hilarious:
For ikke å snakke om å sitte:angelic:
Vurderer pumpe som legges inni bh, og selge medela flexi dobbelpumpa.
Silverette.
Lille skal ligge i vugga på vårt rom, så ser vi ang seng etterhvært(kanskje kjøpe juniorseng til 2åringen, og la den i magen arve sprinkelsenga(men kjøpe ny madrass).
Kanskje babynest.
Ellers så har vi alt vi trenger, bortsett fra klær til jente om det er ei jente:angelic:
Isbing er genialt!! Kjøpte du eller lagde du selv? Jeg lagde selv og funka ganske bra :D
 
Najell Baby Carrier!
Bur i ein høg 2.etasje, og kjenner at det fristar lite å bære vogn eller babybagen opp og ned 3 trapper kvar gong ein skal inn eller ut av huset.
Bæretøy og bærejakke, då vi bur i Bergen.
Samanleggbart badekar, då vi har lite bad.
Smekker!!! Førstemann var den største sikle/gulpe-babyen, redda oss for mykje klesvask.
 
Jeg vet vi skal ha baby brezza i hus før babyen kommer :)
De to andre var flaskebarn å det fantes ikke da :laughing002
Tror det sparer oss for mye erstatning når man står å lage midt på natta og komme ut av tellinga:laughing002
Vi hadde babybrezza til første barnet vårt. Det var en lifesaver! Vi har solgt den, så hvis det blir flaskebaby denne gangen også kjøper vi ny. Eventuell den fra Tommytippe.

Kan ikke få sagt det nok hvor nyttig den var for oss flaskeforeldre! Særlig om nettene! Det eneste som var kjedelig er at man må vaske trakten grundig med zalo og vann mellom hver 4. flaske, og jeg følte at det alltid kom midt på natten, når det var min tur til å stå opp :p

Edit: Ser faktisk at Tommytippe varmer melkepulveret til 70 grader først, så denne vil være enda mer hygienisk enn Babybrezza. Så jeg tror jeg kommer til å kjøpe denne!
 
Last edited:
Vi hadde babybrezza til første barnet vårt. Det var en lifesaver! Vi har solgt den, så hvis det blir flaskebaby denne gangen også kjøper vi ny. Eventuell den fra Tommytip eller hva det nå heter...

Kan ikke få sagt det nok hvor nyttig den var for oss flaskeforeldre! Særlig om nettene! Det eneste som var kjedelig er at man må vaske trakten grundig med zalo og vann mellom hver 4. flaske, og jeg følte at det alltid kom midt på natten, når det var min tur til å stå opp :p
Men hygiene er jo viktig! Så vasket den så klart med "glede". Vi har veldig nøye med maskinvask osv...
 
Men hygiene er jo viktig! Så vasket den så klart med "glede". Vi har veldig nøye med maskinvask osv...
Haha, forstår godt kva du meinar! Sjølvsagt er hygiene veldig viktig, særleg for dei små, men guri kor kjedelig det kan verke iblandt, særleg midt på natta!
 
Haha, forstår godt kva du meinar! Sjølvsagt er hygiene veldig viktig, særleg for dei små, men guri kor kjedelig det kan verke iblandt, særleg midt på natta!
Ja! Man har så lyst til å slokne etter baby har tatt siste slurk av flaska. Husker det var så slitsomt å dra seg opp og ut på kjøkkenet for å vaske opp trakten etterpå. Det var jo ikke hver natt jeg måtte det, men føltes sånn :p

For det nytter jo ikke å vente med vasken til neste gang. Den må både vaskes OG tørkes 100 % for at maskinen skal være trygg. Håper på amming, men er jo blitt flaskeekspert ... Så skal alltids klare oss fint :)
 
Ja! Man har så lyst til å slokne etter baby har tatt siste slurk av flaska. Husker det var så slitsomt å dra seg opp og ut på kjøkkenet for å vaske opp trakten etterpå. Det var jo ikke hver natt jeg måtte det, men føltes sånn :p

For det nytter jo ikke å vente med vasken til neste gang. Den må både vaskes OG tørkes 100 % for at maskinen skal være trygg. Håper på amming, men er jo blitt flaskeekspert ... Så skal alltids klare oss fint :)
Ja, viktigaste er at baby blir mett!
Med førstemann gjekk amminga veldig greitt her, kryssar fingrane for at det gjer det denne gongen og, men babyar er ulike. Om ikkje skal eg 100% ha ei slik maskin! Ikkje mogeleg å kjøpe ekstra trakter? Det hadde jo vore ganske greitt igrunn.
 
Ja, viktigaste er at baby blir mett!
Med førstemann gjekk amminga veldig greitt her, kryssar fingrane for at det gjer det denne gongen og, men babyar er ulike. Om ikkje skal eg 100% ha ei slik maskin! Ikkje mogeleg å kjøpe ekstra trakter? Det hadde jo vore ganske greitt igrunn.
Der sier du noe! Det hadde løst nattproblemet veldig fint. Genialt tips!
 
Har begynt å tenke på hvordan løsning vi skal gå for mtp soveplass for baby. Har hatt bedside crib til de andre, men nå har vi flytta og det blir ikke plass til en bedside crib på det lille soverommet vårt. Så er usikker på hva vi skal velge. Tenker litt på sånn hengeseng, men tenker at det kan være litt tuklete. Noen som har erfaring med det?
 
Har begynt å tenke på hvordan løsning vi skal gå for mtp soveplass for baby. Har hatt bedside crib til de andre, men nå har vi flytta og det blir ikke plass til en bedside crib på det lille soverommet vårt. Så er usikker på hva vi skal velge. Tenker litt på sånn hengeseng, men tenker at det kan være litt tuklete. Noen som har erfaring med det?
Jeg så på TikTok av alle plasser; en bedsidecrib som var OPPI foreldresengen - på kanten liksom.
Også kunne man løfte opp veggen mellom seg og babyen ved amming/kos.

Den så genial ut, spesielt mtp små soverom!
 
Jeg så på TikTok av alle plasser; en bedsidecrib som var OPPI foreldresengen - på kanten liksom.
Også kunne man løfte opp veggen mellom seg og babyen ved amming/kos.

Den så genial ut, spesielt mtp små soverom!
Hmm den hørtes jo genial ut:)
Ellers har mannen prata om å lage en hjemmesnekra;)
 
Eneste jeg virkelig ikke klarer meg uten er varmeflaske til bruk på magen etter fødsel. Blir femtemann, så forventer etterrier fra en annen verden
 
Back
Topp