Baby drop mage?

HøstGlede<3

Forelsket i forumet
Kom over noe her om dagen at magen skal visst synke rundt uke 30 fordi babyen flyttes lengre ned i bekkenet som en "fødselsforberedning" kroppen gjør. Da opplever mange at magen ligger mye lavere og det blir "fylt opp" i bekkenet og den skikkelige vaggingen begynner :p noen med erfaring som kan fortelle meg mer om dette fenomenet? :)

Følger! Min første la seg aldri sånn, satt høyt oppe hele tidenm bokstavelig talt, lå ikke med hodet ned nesten i det hele tatt

Det stemte på meg, plutselig i uke 32 fikk jeg puste igjen, og det føltes ut som om babyen skulle "dette" ut :) men jeg "vagget" aldri, følte meg egentlig lettere, men mer press ned.

Ingen av mine har gjort det. De kom ikke ned i bekkenet eller festet seg før riene startet, (eller før pressriene startet for yngstes del), og yngste lå faktisk i tverrleie fram til en uke før fødsel. Jeg har aldri opplevd noen nedpressfølelse som du forstår. :P

Her skjedde det vel mer rett før fødsel. Merket at magen sank og det syntes på bilder :)

jeg har så kort overkropp, at jeg har hatt ganske lav mage helt fra starten. mini ligger ofte helt neders og trekker meg nedover. Merket ikke forskjell med storesøster, men ser på alle bilder at magen går mye ut nede hele tiden.

Jeg kan ikke huske at det skjedde noe sånn med meg da jeg var gravid sist. Følte magen bare ble større og større og større, og synes egentlig aldri noe var ubehagelig. Men det kan jo bli helt annerledes denne gangen :D

Dette skjedde vel sist gang, men ikke så tidlig som i uke 30. Var vel nærmere rundt da jeg gikk ut i permisjon, mener jeg å huske...:rolleyes:

Back
Topp