Baby detter ut..

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Jepp, slik føles det ut nå i kveld ;) jeg har nå vondt i ryggen og det føles ut som om jeg sitter på babyen sitt hode... Skikkelig ubehagelig følelse!!
Det stikker og gjør vondt der nede, og føles straks ut som om babyen detter ut ;)

Hadde vært greit om baby bare datt ut. :p spennende da! Håper det skjer noe ila natten :D

Jepp, slik føles det ut nå i kveld ;) jeg har nå vondt i ryggen og det føles ut som om jeg sitter på babyen sitt hode... Skikkelig ubehagelig følelse!!
Det stikker og gjør vondt der nede, og føles straks ut som om babyen detter ut ;)
Jeg føler også at jeg sitter på noe..og det er skikkelig vondt. Sprenger skikkelig nedi der nesten hele tiden. Og kan ikke ta raske bevegelser, da må jeg bare stoppe helt opp for det er faktisk smertefult. Er 36 uker.

Det hadde vært veldig greit om den bare datt ut ja ;)
Uff, glad den ikke bare detter ut jeg da. ;-)
Ser det liksom for meg; høygravide damer hvor baby bare detter ut mellom bena når de spaserer nedover gaten... Hi hi! :-)

Veldig nedpress du nå da! :-)
Godt tegn på at fødsel nærmer seg! :-)

Da er det ikke lenge igjen for deg!! :) Har enda ikke kjent no mellom beina... Så jeg har lite håp om at det vil skje no med det første! :p

Kjenner følelsen! Synes det begynner å bli ubehagelig bare å gå tur med hundene for det føles ut som jeg har en kokosnøtt mellom beina som er i ferd med å dette ut. Føler nesten behov for å krysse beina til tider. Haha godt det går av å le av det, men jeg er glad det er siste innspurt nå altså ;-)

Uff, glad den ikke bare detter ut jeg da. ;-)
Ser det liksom for meg; høygravide damer hvor baby bare detter ut mellom bena når de spaserer nedover gaten... Hi hi! :)
haha! Greit det er under litt kontrollerte forhold kanskje! :p men hadde vært ok med bare et plopp og baby ute! Uten all jobben med rier :p

Back
Topp