Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde vært veldig greit om den bare datt ut jaHadde vært greit om baby bare datt ut. spennende da! Håper det skjer noe ila natten
Det håper jeg også...Oooo, spennendes
Gjør seg godt klar til å komme ut
Jeg føler også at jeg sitter på noe..og det er skikkelig vondt. Sprenger skikkelig nedi der nesten hele tiden. Og kan ikke ta raske bevegelser, da må jeg bare stoppe helt opp for det er faktisk smertefult. Er 36 uker.Jepp, slik føles det ut nå i kveld jeg har nå vondt i ryggen og det føles ut som om jeg sitter på babyen sitt hode... Skikkelig ubehagelig følelse!!
Det stikker og gjør vondt der nede, og føles straks ut som om babyen detter ut
Uff, glad den ikke bare detter ut jeg da. ;-)Det hadde vært veldig greit om den bare datt ut ja
Veldig nedpress du nå da!Jepp, slik føles det ut nå i kveld jeg har nå vondt i ryggen og det føles ut som om jeg sitter på babyen sitt hode... Skikkelig ubehagelig følelse!!
Det stikker og gjør vondt der nede, og føles straks ut som om babyen detter ut
Bra å kunne sove vekk vondter!Fikk sovet skikkelig godt i natt, det var deilig! Alt stoppet opp å gjøre vondt når jeg fikk sovnet
haha! Greit det er under litt kontrollerte forhold kanskje! men hadde vært ok med bare et plopp og baby ute! Uten all jobben med rierUff, glad den ikke bare detter ut jeg da. ;-)
Ser det liksom for meg; høygravide damer hvor baby bare detter ut mellom bena når de spaserer nedover gaten... Hi hi!