Baby Dan Tripp trapp.

-Mammatil3-

Elsker forumet
Augustlykke 2022 ❤️
Jeg har denne fra første. Så har noen spm, har lett og lett på nett, men er fortsatt like grønn.

1. Hvordan får jeg av bøylen?? Går det i hele tatt? Det er liksom ikke skruer inn til den om dere skjønner.. kan heller ikke dra den "skinn-selen" gjennom hullet.. (gud, nå føler jeg meg blond.. ) :p Jeg har trossalt skrudd den sammen, så burde jo vite dette!! :p men 6 år er Altfor lenge for hukommelsen min tydeligvis.. :p

2. Hvis denne bøylen kan tas av, kan passer Stokke Newborn seat på denne?

Kjenner jeg blir mer og mer irritert over denne stolen, vil vite om jeg må kjøpe ny tripp trapp for å få newborn seat til å passe :)
http://b-lekmer-363630.c.cdn77.org/1088827/baby-dan-matstol-i-tre-med-boyle-og-sele-white.jpg

Last edited:
Jeg vil tro at Stokke newborn kun passer til original tripp trapp, siden det er oppgitt at de kun passer tripp trappene etter ett vist årstall... Men kan ikke garantere såklart

Baby Dan lager vel ikke Tripp Trapp? Kanskje det er lettere å finne info hvis du bruker navnet på stolen du har? Dan Stolen, gjetter jeg, men prøv et bildesøk?

Baby Dan lager vel ikke Tripp Trapp? Kanskje det er lettere å finne info hvis du bruker navnet på stolen du har? Dan Stolen, gjetter jeg, men prøv et bildesøk?

Ja DAN stolen er det, skrev feil :p

Har ingen en vanlige tripp trapp så du kan sammenligne og måle om de kan gå?

Har ingen en vanlige tripp trapp så du kan sammenligne og måle om de kan gå?
Nei, ikke som jeg vet om :/ Kan jo bare bestille New born seat, og se om det går, og hvis ikke så bare kjøpe en ny tripp trapp. Må ha det uansett pga storesøster og middagsspising :)

Back
Topp