Baby boks :)

Snart-mamma-til-3

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Hei jenter [:D]
ville bare si det at på apoteket kan dere få en baby boks, det er bleier fra nyfødt, en smokk, salver, bok, body fra lindex, shampo, å handkrem til deg selv oppi [:)] Helt gratis, eneste du gjør er å spørr om å få en baby boks. Så må du bare skrive inn navn, nr, hvor du bor å sånn :) Veldig gøy å få den [:D]

den var jeg og henta på apoteket i går :)

Registrerte meg på nettet og printa ut bekreftelsen

masse gøy oppi der.

hvilket apotek?

Apotek 1 var jeg på ;P Men er sikkert samme hvilket du går på [:)]

Hmm, kanskje du bare skal gå inn å høre med de da ? Jeg fikk høre av søsteren til typen at hun hadde vært i går å hentet å at det bare var til å gå inn å spørre så fylle ut et skjema, så da gjor jeg det [:D]

jeg fnt jeg fant:)

http://www.apotek1.no/raadogtjenester/raad/graviditet-og-amming/gratis-babypakke

Så bra [:D] Tror det er litt forskjellig for hva du får oppi, så der at det var mye der jeg ikke fikk ;P

har printa ut kviteringen på den babyboxen men d står jo at en isje får d før 3 mnd før eller 3 mnd etter fødsel...

ORIGINAL: pianøtt

har printa ut kviteringen på den babyboxen men d står jo at en isje får d før 3 mnd før eller 3 mnd etter fødsel...

Der er ikke så nøye på det. du blir registrert i systemet så du får ikke en gang til senere. jeg har henta min..

Dere kan sikkert gå inn på apoteket å si dere skal hente baby boksen. For det er bare sånn at du ikke får fler enn 1. [:)]

ORIGINAL: veronica1989

jeg måtte til byen og tenkte da jeg skulle hente denne. Men det jeg ikke tenkte på var jo at apoteket stenger klokken 4 på lørdager isteden for 8 =/. Så jeg får se når jeg kommer hjem fra fjellet :D

Åja, hehe [:D] tror ikke jeg hadde tenkt så langt selv ! Hehe :P

Back
Topp