Baby bok...

TeeLa_86

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2020
mener å huske at jeg har sett babybøker hvor man starter nesdskriving av info om baby før fødsel og etter.
Har litt lyst å ha en slik bok nå og skrive ned minner ❤️ Og div info.

Noen som har forslag til noen bra bøker?
 
Withwhite sin babybok er den beste synes jeg. Hadde først Babyjournalen, men den var noe dritt. Alt for liten til å få skrevet noe som helst.
 
Likte veldig godt 'Barnets bok' fra WithWhite. Hadde babyjournalen også, men syns rutene ble for små og fikk ikke plass til så mange bilder. I barnets bok har man god plass til å lime inn bilder og skrive, i tillegg til at du kan sette inn mer ettersom det er ringperm.

Red.: Kom på at babyjournalen har blitt endret siden sist, så kan være den har forbedret seg litt.
 
Jeg har både hatt gravidjournalen, babyjournalen og barnejournalen. Jeg synes de er ok, men bruker de mer som highlights enn album. Det skal sies at jeg er ekstremt glad i å ta bilder og lager årbøker hvert år(som kan være på flere 100-sider). Jeg har derfor ikke helt det samme behovet for å lime inn mye bilder i babybøkene
 
Kjøpte denne. Fornøyd. Plass til bilder, egne tanker, rapport i midten og slutt av trimester osv. :)
 

Vedlegg

  • 033271EF-AC7C-4FCD-982C-8A3645EA2801.jpeg
    033271EF-AC7C-4FCD-982C-8A3645EA2801.jpeg
    23,1 KB · Visninger: 12
Back
Topp