Baby biter!

Min sønn på 3mnd biter med gommene når eg ammer!
Begynte med det for noen dager sida og eg har pumpa og gitt morsmelk på flaske istf!
Men noen som har tips?
Vil jo amme han ...men er så ubehagelig når han tygger til!
Han har ikke tenner,men kan vere det klør!

Jeg tar han bare av jeg da.. Så får han litt etterpå! Prøver å vise at d ikke er greit med d, men vet jo ikke om d er noe vits. Villa droppa den flaska iallefall.. Da kan d hende du må slutte å amme for han heller vil ha den..

Har veksla mellom bryst og flaske lenge!
Pga amme problemer I starten så starta vi med ml sprøyte på sykehuset og gjekk over til flaske for at han skulle suge istf å få det sprøytet inn I munnen !
Og etter en mnd skjønte han amminga! Hovud problem var tette melkeganger.
Har testet etter amminga om han tar flaska og samtidig ikkje vert forvirret. Det har aldri vert problem!
Han er like villig til brystet!

Mi begynte også litt med det. Det jeg gjorde, var å bare klemme hun inntil puppen sånn at hun måtte slippe for å puste. Er ikke noe deilig å bare ta de av når de biter liksom.. Hun skjønte fort da at hun ikke skulle bite, og det har gitt seg nå.

Ok ! Nei er ikke så behagelig akkurat!
Har tatt han vekk kvar gong han biter slik at han skal forståsatse på han skjønner d snart :) vil jo fortsatt amme og får vel tåle litt biting !

Jeg klarer ikke la være å skvette og si "nei ikke bite!" Men ho er en djevelbaby og ler og biter bare mer :-p nå har ikke jeg så mye melk så ammer bare for å få ut det lille jeg har, de få gangene ho biter får jeg bare ta med er smil :-p

Har veksla mellom bryst og flaske lenge!
Pga amme problemer I starten så starta vi med ml sprøyte på sykehuset og gjekk over til flaske for at han skulle suge istf å få det sprøytet inn I munnen !
Og etter en mnd skjønte han amminga! Hovud problem var tette melkeganger.
Har testet etter amminga om han tar flaska og samtidig ikkje vert forvirret. Det har aldri vert problem!
Han er like villig til brystet!
Ja men d er jo bra:) da er du heldig:)

Hun her klør sånn og biter på alt inkludert når vi ammer... Presser henne hardt inn mot brystet slik at hun slipper brystet, håper å klare d når tennene kommer også ;)

Back
Topp