Baby bilstol

Vi har besafe izi go modular
Men den er trang og vanskelig å plassere baby i! Og blir fort misfornøyd

Vurderer å selge den og få tak i maxi cosi
Noen erfaringer med den?
Det ser så lite stødig ut rundt hode og nakke i den til maxi cosi

Vi har hatt maxicosi til begge, er sånn egen pute nedi den med støtte til hodet [emoji4]

Har hatt maxi cosi til 3 av 4 unger. Veldig fornøyd. Ungene også[emoji6]

Sist hadde vi maxicosi pebble, denne gangen har vi besafe izi go. Det var mye enklere og bedre plass i maxicosi'en, men liker at det er 5 pungtsbelte i izi go [emoji4]

Skjønner hva du mener med at den ser lite stødig ut, jeg synes de fleste bilstoler ser puslete ut hvis man sammenlikner med BeSafe sine.
Vi har brukt maxicosi til begge barna og er veldig fornøyd med den. Synes ikke den er lite stødig rundt nakke, det følger med nyfødtinnlegg som du fjerner etterhvert som babyen blir større.
Nå har vi voksi move i stolen og det er god plass til baby samtidig som hun sitter godt og stødig.

Tusen takk for tilbakemelding alle mann[emoji4][emoji1360]
Jeg har inntrykk av at maxi cosi er både bra og en mye brukt stol !
Og den er nok stødig! Den ser nok bare "mindre stødig " ut pga at den er ikke så putete som besafe!
Men jeg vurdere seriøst å selge den vi har! Er ett mareritt å sette baby i den! Bruker eeevighet på å plassere han og så når du endelig har gjort det,så klikker mini[emoji12]

Vi har Cybex Aton - kan også anbefale denne [emoji106]

Vi har besafe izi go modular
Men den er trang og vanskelig å plassere baby i! Og blir fort misfornøyd

Vurderer å selge den og få tak i maxi cosi
Noen erfaringer med den?
Det ser så lite stødig ut rundt hode og nakke i den til maxi cosi

Sniker fra desember.

Jeg synes Maxi Cosi Cabriofix så "puslete" og lite stødig ut så vi gikk for Maxi Cosi Pebble Plus. Den er helt annerledes, virker mye mer "ordentlig" og med mye mer støtte. Vi har ikke brukt den ennå, da, men den virker veldig bra :) Vi valgte bort BeSafe på grunn av det du skriver og nå skjønner jeg at vi gjorde rett valg! :)

Sniker fra desember.

Jeg synes Maxi Cosi Cabriofix så "puslete" og lite stødig ut så vi gikk for Maxi Cosi Pebble Plus. Den er helt annerledes, virker mye mer "ordentlig" og med mye mer støtte. Vi har ikke brukt den ennå, da, men den virker veldig bra :) Vi valgte bort BeSafe på grunn av det du skriver og nå skjønner jeg at vi gjorde rett valg! :)

Hehe ja[emoji4]

Back
Topp