Prøvde meg på elastisk, men fikk det ikke til, så brukte ergobaby adapt. Syntes den er super og dro aldri noen sted uten den. Har et sjal liggende som jeg har lyst til å få til denne gangen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har lyst til å bære! Bruker mer tid på å kikke på sjal enn vogn og andre store ting. Men i denne store jungelen er det jaggu ikke lett. Jeg har tenkt å ta en tur på Bæreglede når jeg har kommet litt lenger på vei![]()
tror egentlig ikke JEG trenger vogn i starten heller så overlater den utvelgelsen til samboer(med litt god input selvfølgelig)Godt å høre at vi er flereSamme hertror egentlig ikke JEG trenger vogn i starten heller så overlater den utvelgelsen til samboer(med litt god input selvfølgelig)
Bæremamma her!
Bar første i ett elastisk ei stund (fra 2-3 uker alderen til noen måneder), lånte ett little drog bomullssjal (glatt tynn bomull) som var super for baby, og begynte med rs rundt 4 måneder.
Har også brukt en ergobaby original (med det j*vla nyfødtinnlegget) endel, men mest etter vi ikke lengre trengt innlegget
Men var egentlig først når jeg starta med ryggbæring at jeg ble helt frelst. Det har vært så utrolig praktisk og frigjørende for meg.
Det babyutstyret jeg faktisk tenker mest på er bæretøy. Har tatt vare på ddt elastiske sjalet feks. Og kangaen jeg også gleder meg veldig til å bruke igjen.

Tips til førstegangsfødende som ønsker et litt rimelig bæresjal?Jeg vil ikke bruke mange tusenlapper på et sjal før jeg vet om jeg får det til og trives med det, men har veldig lyst til å prøve bæring
![]()
har fortsatt 2 i hus og bærte 2 åringen i det i dag, så kan varmt anbefales.Caboo for elastisk, veldig enkelt.Tips til førstegangsfødende som ønsker et litt rimelig bæresjal?Jeg vil ikke bruke mange tusenlapper på et sjal før jeg vet om jeg får det til og trives med det, men har veldig lyst til å prøve bæring
![]()
Kanga er digg altså! Er så kjapt og enkelt. Helt fantastisk i fjor sommer når det var så varmt spesielt.Haha herlig! Åh kanga vil jeg også prøve, ryggbæring er virkelig gull!
Ryggbæring med rs bruker vi nå om dagen, supert for kjappe opp når små bein blir slitne
Har du annet elastisk enn type close caboo? Jeg heller mer og mer mot å ta vevd helt fra starten![]()
Noen som har erfaring med bæring ved tvillinger? Hvilke sjal anbefales i såfall?