Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har falt mest for Graviditet+.
men har Libero som var den første jeg lastet ned og har støtte for IVF-innsetting osv.
Preggers og Preglife brukes også.

Jeg fikk 14/12 med Liberos som var den første jeg testet. Og har gått ut ifra det. Dessuten bor jeg i Sverige der det regnes 280 graviditetsdager og ikke 283 som i Norge.Har Preglife, men den er ikke så vennlig på ivf utregningSå nå sitte eg med 2 forskjellige termindatoer og ikke minst gravid uke
![]()
Jeg fikk 14/12 med Liberos som var den første jeg testet. Og har gått ut ifra det. Dessuten bor jeg i Sverige der det regnes 280 graviditetsdager og ikke 283 som i Norge.
Noen apper sier 15/12, og tilogmed 18/12. Vet at barnet iaf kommer i desember, så om foreløpig termin er nå eller da spiller egentlig ingen rolle. Men ukesindikatorn stemmer for meg på de fleste apper, bare litt ulikt hvor mange dager gravid jeg er og hvor mange dager jeg har igjen.
PreglifeHei damer
Hvilken app syns dere er best nå gjennom alle svangerskapsukene?
Og ikke minst til og betegne termin![]()
Har lagt inn samme termin, men di er heilt forskjellige i uke og dagerPreglife

Jeg forholder meg til termindatoen fra Babyverden-appen, og har «lurt» resten av appene til å telle samme ukerHar lagt inn samme termin, men di er heilt forskjellige i uke og dager![]()
Jeg forholder meg til termindatoen fra Babyverden-appen, og har «lurt» resten av appene til å telle samme uker![]()
Haha her e minJeg bruker disseklarte ikke bestemme meg for bare en
Babyverden og Helseoversikt er begge norske og viser rett uke og termindato. Resten justerte jeg termindatoen slik at ukene stemmer
Vis vedlegget 354775
Man kan velge graviditetslengde i preglifeappen. Jeg har 40+3, siden det er det jordmor bruker. Har man ivf vet jeg ikke hva som blir rett, men det blir vel rundt 14 dager forskjell?Jeg forholder meg til termindatoen fra Babyverden-appen, og har «lurt» resten av appene til å telle samme uker![]()