Baby app

Holymolyno5

Blir kjent med forumet
Sommerfuglene
Hvilken baby app synes du er best?
Lastet ned mange forskjellige.. såpass mange at jeg nesten føler meg forvirra. Haha..
Lagt inn samme dato på første mens dag.. men får allikevel forskjellige datoer på forventet termin. Noen sier jeg er 7+3, eller bare 7.. eller til å med 6+5.
Skjønner ikke koss de kan være så mye forskjellig , når jeg satt inn samme info på all egentlig.

Men tilbake til spørsmålet. Hvilken liker du best? Hvilken føler du gir mest og best info?

Babyverden og Preglife liker jeg - men har bare de to og Libero som jeg absolutt ikke likte :laughing002

Liker Preglife og bruker babyverden sin:)

litt interessant hva som blir termin, når app sier 20-23.6:-)

Last edited:
Bruker preglife! Men får ikke dagene til å stemme! Når jeg var hos jm forrige uke mente appen at jeg bar 7+4, men jm sa 7+1:woot:

Bruker preglife! Men får ikke dagene til å stemme! Når jeg var hos jm forrige uke mente appen at jeg bar 7+4, men jm sa 7+1:woot:

Preglife er vel amerikansk, og de regner svangerskap som 40+0 mens vi i Norge regner der som 40+3 :)

Jeg bruker Ovia Pregnancy og er veldig fornøyd med den:happy:

Preglife

Preglife er vel amerikansk, og de regner svangerskap som 40+0 mens vi i Norge regner der som 40+3 :)
Ja var de jeg fant ut! Men satt å såg litt tilbake på bilder å datoer i går, da må jeg ha fått postiv test 3+1! De er jo ganske så tidlig! Vet nøyaktig når jeg ble gravid da det var et uhell, men begynner nesten å lure på om de et flere der inne!

Bruker Preglife, Ovia, Pregnancy+ og The Bump siden jeg hadde de installert på telefonen siden forrige svangerskap

Ja var de jeg fant ut! Men satt å såg litt tilbake på bilder å datoer i går, da må jeg ha fått postiv test 3+1! De er jo ganske så tidlig! Vet nøyaktig når jeg ble gravid da det var et uhell, men begynner nesten å lure på om de et flere der inne!

Men er jo ikke befruktningen som blir anderledes med de ulike beregningene. Er bare at termindatoen blir flyttet 3 dager fram med norsk metode. Så hvor langt du er på vei nå skal egentlig være den samme. Men babyverden sin vil hvertfall stemme det som du etterhvert får hos lege/jordmor

Back
Topp