Baby 7 mnd gråter seg 8 søvn hver kveld /natt

Dette skjønner jeg er veldig slitsomt! Jeg må si jeg kjenner igjen problemet egentlig, da min sønn begynte litt sånn ved leggetider rundt 6 mnd alder. Nå er han over 8 mnd og legging går fint igjen. Rutine, rutine og atter rutine har jeg veldig tro på Etter at vi fikk inn ordentlig
rutiner gjennom HELE dagen gikk legging gradvis mye lettere. Måltider, hvil, trilletur, lek, stell osv til samme tidspunkt HVER dag.

Det er mye som skjer i en liten barnekropp i denne tiden, både tenner, forskjellig ny mat og utvikling ellers. Det er jo nesten umulig å vite hva som er hva, men gode rutiner er uansett aldri feil, og kanskje har du det allerede?
Ønsker deg masse lykke til!
 
Mi frøken på 3 mnd begynte med noe lignende for noen uker siden. Når hun er trøtt, og gjerne overtrøtt, så gjør hun ikke annet enn å vræle og vri seg og er hysterisk. Nytter sjeldent å bysse på henne for å roe henne ned, og kunne gjerne gå nesten 3 timer på kvelden før hun til slutt sluknet. Det som løste seg for oss til slutt, var at vi ved en tilfeldighet fant en sang som fikk henne til å slutte å grine, og som gjorde at hun fant roen til å sovne selv. Det har iallefall fungert i et par uker nå.
 
Back
Topp