babling 22august

*Tøtta81*

Forumet er livet
god morgen jenter[:D] her har gullet sovet 12 timer i strekk i natt. så no har ho fått mat å ny bleie. skikkelig basjbleie hadd ho. i dag ska æ kjøp en sånn badestol tenkte æ, hvis æ gidde å ut. e grått å overskyet vær i trondheim, å 15 grader... fikk forresten brev om at æ ska inn t nevrolog på sykehuset pga hodepinen min, å gjett hvor lang ventetid d er da......:6mnd syns d e litt vel lenge æ ja, ska æ liksom gå me hodepine hver æ da, siden æ ikke e i den mest kritiske pasientguppa liksom?? æ plages jo skikkelig me d, sist før æ dro t legen så spiste æ 30 paraset på 13 daga... å d e vel litt i meste laget vil æ tru... helsenorge#¤%&/()=%#¤"=!!!!!!!! godt å få ut litt frusrasjon iallefall. dere må alle ha en knall fin dag i allefall å kos dere masse me de små[;)][;)][;)]

hihi[;)][;)]

lite skravvlesyk i dag jenter?? nettopp rydda kontoret æ no, d va my unødvenig papir å dritt her ja... skylderpåsambo[:)] hihi[;)]

Åjoda, veldig skravlesjuk jeg, jaffal... Og førkjøla... skikkelig sår hals og vondt i hodet.... Så det er ikke no greit..

6mnd ventetid, det hørtes umennesklig lenge ut!!!!!! Offa....

Gubben er endelig kommet hjem fra Kina, da, så jeg har ikke så mye tid å være her om ettermiddagene lenger, hehe, men det er kanskje like greit,jeg bodde jo nesten her mens han var vekke...

Skulle gjort masse idag, men jeg orker ikke.. får ta det en dag jeg er i bedre form...

sovetriks ja.. hmmm ska vi sjå, d æ har gjort i 3 uka no e at ho får velling t kveldsmat, legg ho i senga mellom 2000 å 2100, etterhvert som kveldene har gått så vet mariell emilie at når mamma legg mæ her så nytter d lite å sutre å skrike får mamma tar mæ ikke opp likevel... ikke før d er morgen...

ORIGINAL: Lille Bea

Hmm, ja, spørs om ikke litt velling eller noe må til da. Så flink du er[:)]
takk[:D] syns alle maimammer gjør en kjempe jobb æ[:D][:D]

hvor er alle skravlehønene hen da?? æ har d no sååå kjedelig om dagan at æ gjør no ikke nå anna enn å sitt på bv,, e vel bra sambo kjæm heim i helga sånn at æ får nå anna å bedriv tia mi me.. hihi[:D][:D]

jepp. har prøvd mæ litt på dinbaby.com æ, men trives best på bv. e så hyggelige folk her[:D][:D]

oi den va ny, ikke hørt om før. må prøves...[;)]

koselig me  en plass der man kjenner mange da[:D]

hehe, ja bv e jo ganske stort da, mange plasser å skravvle på her[:D]

hehe, ja kan gå litt i surr ja. e på juni å æ da å på spebarnstid..

Back
Topp