Bable bable tråd torsdag 22

Ut denne uka, så har jeg ferie med avspasering en uke, så er det vel et par dager på jobb for å avslutte litt ting og tang. Så er det permisjon!!!![;)][;)]

Jepp, kommer til å henge her vi to[;)].. Resten har barn som er både 1og 2 mnd.. [8|][8|]

Good Morning Girls!
Her i Oslo er det trist vær i dag også[:'(]
Hmm, om et par timer skal jeg på UL på sykehuset,
ha fødselsangstsamtalen min, og... tja... Etter det vet jeg ikke.
Gleder meg til å se lille tassen igjen da![:)]

Sovet ganske godt i natt jeg! Deilig!
Nå får jeg vel få i meg frokosten også,
Vi snakkes jenter![:D]

heihei å go morgen [:D]

ko forma dokka e idag ?
Mi e ok. :) ska til jordmor 1130  vurdera å syte mi nød til ne hehe :)

ellers so e d fint vær idag! (e ei stond sida sist ej såg sola ) :)
mannen e ute å klippe plen , å ej sitte her å tyte (prata ) me dokke :)

OOOJJJJJJ!!!!
Nå kom jeg på at i dag kanskje vi skal bestemme når jeg skal bli satt i gang!!!![&:][:D][&:][:D][:o][:o]
Masse blanda følelser! UÆÆÆHHH!!![:D] [:o]

Lykke til LilleJenta!

ORIGINAL: LilleJenta

OOOJJJJJJ!!!!
Nå kom jeg på at i dag kanskje vi skal bestemme når jeg skal bli satt i gang!!!![&:][:D][&:][:D][:o][:o]

Lykke til ..

Hvorfor satt igang??? Noe jeg ikke har fått med meg???[&:][&:]

Lisa79 er på føden! Det gikk nettopp opp for meg at hun har termin etter meg.
Da kan det jo skje når som helst!!!!!
Plutselig ble det veldig skummelt, og nært og fjernt på samme tid. Jeg er jo ikke klar, har ikke stellebord en gang[:o]
Hjelp, jenter, vi skal få barn!

ORIGINAL: 2gang

Lisa79 er på føden! Det gikk nettopp opp for meg at hun har termin etter meg.
Da kan det jo skje når som helst!!!!!
Plutselig ble det veldig skummelt, og nært og fjernt på samme tid. Jeg er jo ikke klar, har ikke stellebord en gang[:o]
Hjelp, jenter, vi skal få barn!

He he vet det.. Ble sjokka da jeg fikk melding.. Uffamei jeg har ikke handlet noe jeg heller.. [:o][:o][:o] Er skremt selv, snart har vi nurkene i armene.Men jeg føler meg ikke klar.. [&:][&:]

Good Morning Girls!

Du er det overskyet i oslo???
Jeg har svarte klær på meg i dag og da passer det bra om det ikke er sooool!!! Slippe å renne bort i sola lissom[;)]

ORIGINAL: schnuppa

OOOJJJJJJ!!!!
[/quote

Lykke til ..

Fortell!!

Jepp, overskya, og fare for regn. Ta med paraply!

ORIGINAL: Monicus

Good Morning Girls!

Du er det overskyet i oslo???
Jeg har svarte klær på meg i dag og da passer det bra om det ikke er sooool!!! Slippe å renne bort i sola lissom[;)]

Ja det har akkurat regna litt her på Stovner jaffal.
Overskya er det!

OOOJJJJJJ!!!!
[/quote

Lykke til ..

Fortell!!

Jo det har seg sånn at jeg har en økt risiko for blodpropp (leiden mutasjon),
mamma har hatt blodpropp, og kusina mi har hatt, og det samme ligger i genene mine,
så det er en grunn til at de ikke vil jeg skal gå over tiden da, for det er jo større risiko for blodpropp
når man er gravid. Nå får jeg blodfortynnede da, setter sprøyter i magen hver dag,
så det skal være som at ting er normalt.

Mamma hadde en dødfødsel pga denne leiden mutasjonen for mange år siden,
min lille søster døde under fødselen, da visste de ikke om denne risikoen som ligger i genene våre,
men nå som jeg får medisiner er alt trygt.

Men dette er også en grunn til at jeg sliter med fødselsangsten,
ligger nok i underbevvistheten det som har skjedd før, legen mener jaffal det...
Derfor gir han meg også regelmessig UL for at jeg skal vite at alt er bra med barnet!

Jeg vil aller helst ha KS, men det vil de ikke gi meg pga leiden,
og fordi jeg har operert i magen 2 ganger før, så hvis det først skulle bli noen komplikasjoner,
kan det gjøre det ennå verre.
Pga av alt dette skal jeg slippe å gå over tiden i alle fall, og det er jo en liten betryggelse.
De tar veldig godt vare på meg, og vil gjøre det beste for meg da,
men klarer ikke slå meg til ro med å føde vanlig, så da er det disse samtalene jeg må til.

Ja, så alt i alt, pga av alt dette skal jeg få bli satt i gang da!

Ja nå bare renner det ut av meg her... Ble langt dette, men har vel fått med alt nå!

OOOJJJJJJ!!!!
[/quote

Lykke til ..

Fortell!!

Jo det har seg sånn at jeg har en økt risiko for blodpropp (leiden mutasjon),
mamma har hatt blodpropp, og kusina mi har hatt, og det samme ligger i genene mine,
så det er en grunn til at de ikke vil jeg skal gå over tiden da, for det er jo større risiko for blodpropp
når man er gravid. Nå får jeg blodfortynnede da, setter sprøyter i magen hver dag,
så det skal være som at ting er normalt.

Mamma hadde en dødfødsel pga denne leiden mutasjonen for mange år siden,
min lille søster døde under fødselen, da visste de ikke om denne risikoen som ligger i genene våre,
men nå som jeg får medisiner er alt trygt.

Men dette er også en grunn til at jeg sliter med fødselsangsten,
ligger nok i underbevvistheten det som har skjedd før, legen mener jaffal det...
Derfor gir han meg også regelmessig UL for at jeg skal vite at alt er bra med barnet!

Jeg vil aller helst ha KS, men det vil de ikke gi meg pga leiden,
og fordi jeg har operert i magen 2 ganger før, så hvis det først skulle bli noen komplikasjoner,
kan det gjøre det ennå verre.
Pga av alt dette skal jeg slippe å gå over tiden i alle fall, og det er jo en liten betryggelse.
De tar veldig godt vare på meg, og vil gjøre det beste for meg da,
men klarer ikke slå meg til ro med å føde vanlig, så da er det disse samtalene jeg må til.

Ja, så alt i alt, pga av alt dette skal jeg få bli satt i gang da!

Ja nå bare renner det ut av meg her... Ble langt dette, men har vel fått med alt nå!

Oi oi jenta, dette kan ikke være enkelt for deg.. Uff skjønner deg veldig godt jeg at du synes dette er hardt og at du har angst er ikke vanskelig å skjønne. Hadde hatt det selv. [&:][&:]

Sender deg en stooor klem.

God morgen alle sammen [:D]

Ja, her skjer det mye på morgenen gitt [:)]

Jeg har sovet kjempe godt i natt også [:D] - nå tror jeg at jeg har fått sovet ut (sov 12 timer til i går + en time på kvelden og i natt har jeg sovet 11 timer, så på 36 timer har jeg sovet 24 timer...[:D])

I dag skal jeg møte i venninne, så skal jeg en tur til legen med svimmelheten min..-fortsatt litt svimmel i dag ja..-kjedelig, men får hvertfall sjekket hva det er!!

AB- lykke til med budrunden, hadde vært kult om dere fikk det huset [:D]

Lille jenta - lykke til på UL og samtalen i forbindelse med fødselen, det går så fint så!!(men skjønner godt hvorfor du er nervøs!)

Susidus- lykke til på sykehuset i dag!Håper du blir satt i gang!!

Og til alle dere andre; Dere må ha en kjempe fin dag!!Kos dere med ærendene deres, og nyt de siste dagene vi har igjen!!

ps..jeg kommer nok også til å holde ut til slutten av juli/begynnelsen av august, så vi blir noen igjen da... sånn ca tre- fire stk...[;)]

Det er jo bra at vi blir noen her, når alle andre går rundt i ammetåka

Hei jenter!

Har ikke så mye på hjertet akkurat nå, hadde total skrivkløe her igår. Har gått ammokk på alle tråder, hehe. Men vet dere hva,,,,,,,det har letta sinnet mitt før men igår var dere til skikkelig hjelp, skikkelig BV Terapi. Var en tung stund i heimen her igår men klarte holde hodet kaldt ved sitte her på kontoret hjemme og skravle her inne. Så takk for omtanke og skrævlings!!VIlle bare si det!

Så fra nå av er det noe som heter BV Terapi. Gratis for alle som har login her på BV [;)]

Klems

JEPP, jeg er også garantert en av de heldige som blir her langt utover juli/august. Ser det for meg et pare jenter som enda er med på oppropet for 50-60  gang.. he hehe he[:D][&:]

Eg au[:(][:(]jaja det e vel bare å smøra seg med tålmodighet[:)]må ønska alle som ska ut på någe lykke te,og ha en fin dag...

Nå skal jeg snart snakke med sjefene mine om hva som skjer fremover. Har jo ikke jobb å komme tilbake til. Men har tenkt å be på mine knær, om at de må huske meg dersom det settes i gang nye prosjekter etter jul. Kl 13 er første møte! Så den andre sjefen kl 14. Er litt spent, men nå er jeg så trøtt at jeg er helt bomull i hodet.
Ønsk meg lykke til, det trenger jeg!

Back
Topp