Hei jenter.
Ja som dere ser er jeg kommet hjem igjen[:@][:@][:@][:@]x.cvjdflbhøfdhbølsdf[:@][:@][:@]
Ja jeg er FORBANNA på legen jeg snakka med i dag, så lenge det ikkje stod om livet så sette di ikke igang førstegangsfødende......men hallo, ver litt mennesklige da....går med et bekken så tar liv av meg i dag[:(][:@] å har en del nerver i klem på høgre side så jeg klarer ikke noe lengre, å dette har jeg gått med i snart to uker å det er grunnen til at legen min ville få satt i gang fødselen...brrr...blir så sint av sånt....[:@][:@] tror legen hadde en dårlig dag i dag.
Jeg ble så skuffet når han sa at det va uaktuelt å sette i gang fødselen pga at di aldri setter en fødsel til førstegangsfødende.....rart at mange andre blir satt i gang da....jeg ble helt stum å lei meg når han sa det at jeg klarte ikke si noe, satt med gråten i halsen[:(] Off for en dag[:@][:(][&:]
Tror jeg gir opp snart, klarer jo snart ikke mer, klarer ikke gå med så store smerter lengre, går jo å gråter hele dagen for jeg har så vondt, men paracet hjelper ikke så da er det ikke noen smertestillende som jeg kan ta heller....[:(]
Off det ble mye klaging men måtte få det ut....får tutte litt for meg selv her kjenner jeg, er nå godt å få det ut også[:(]
Ha en fin kveld.