Bable bable tråd torsdag 22

Kjempe spennende da.. hvordan ståa er med a, kanskje det er enda en baby på vei!
Forresten noen som vet om Lisa prøvde noen kjerring råd[:D]....hihih!!

Uff, ang kastering... da skjønner jeg at vi venter litt.. Leo er 1,5 år, og SKAL fjerne balla *ler* men dette venter jeg med skjønner jeg.

Lisa prøvde nok ikke på noen ting.. [;)]
Hun ville helst vente med å føde til etter 10 juli [:D]
Hun skulle nemlig være forlover i bryllup den helga...
Så hos henne gikk nok vannet bare av seg selv, gitt...

God kveld!
Det er sååååå kjipt med bare jobbepcen til gubben..........[:'(]
Får jo aldri vært her inne.........
Men nå er jeg på plass og har tekt å være her i kveld![;)]

ORIGINAL: minnimor
Da er jeg tilbake etter nok en laaaang dag på Ullevål.. gjesp! Vært der siden kl 0700 fikk til slutt mast meg til å sove hjemme, men har oppmøte kl 0800 i morgen tidlig igjen.
Formen er ok enda, og prøvene stabile, men jeg er en av dissse 5% som skal følges opp konstant til jeg føder.

Hva har jeg gått glipp av nå? Hvorfor følges du så tett? Får vi ikke sett deg i Lillestrøm før du har baby, nå eller?

ORIGINAL: 2gang

ORIGINAL: minnimor
Da er jeg tilbake etter nok en laaaang dag på Ullevål.. gjesp! Vært der siden kl 0700 fikk til slutt mast meg til å sove hjemme, men har oppmøte kl 0800 i morgen tidlig igjen.
Formen er ok enda, og prøvene stabile, men jeg er en av dissse 5% som skal følges opp konstant til jeg føder.

Hva har jeg gått glipp av nå? Hvorfor følges du så tett? Får vi ikke sett deg i Lillestrøm før du har baby, nå eller?

Hei snuppers!

Jeg ble lagt inn på ullevål forrige fredag med svangerskapsforgiftning, alvorlig grad da, vurderte haste ks, men situasjonen roa seg over helgen..
så fikk jeg 2 dager perm hjemme, nå er det inn og ut til de eventuelt setter meg i gang, men føler på med at junior er rett rundt hjørnet, det murrer stadig mer og mer..så håper på naturlig fødsel.. Legen håper også det!
Ellers er prinsen min bare liten tror de, men i fiiin form og koser seg der inne[;)] takkoglov....

ORIGINAL: chello

åååååååååååå [:'(][:'(][:'(][:'(].... Hørres ut som jeg skal masse ut ja. Håper jeg føder så kan sambo slite med han[;)].. Nei huff.. stakkar. Der var jeg litt ond.... Han har fått smertestillende da .. Så skal gi ham det.

Takk for advarselen!!! Får ta inn kattene så kan han kose med dem .. .eller kanskje ikke..?? Tenk vist de begynner å slikke i såret...

X fingrene for at han takler dette fint og at han ikke sliter ... Nå sover han her... Men som du sier .. Sikkert litt bedøvelse igjen... (skulle hatt med meg en flaske narkose)

Pusekattene kommer garantert til å slikke på såret, så det er best du holder dem adskilt i en periode. Det viktigeste for hunden nå er god tilhelingstid, alene!! Med kos fra mor eller far[;)]

Hei jenter.
Ja som dere ser er jeg kommet hjem igjen[:@][:@][:@][:@]x.cvjdflbhøfdhbølsdf[:@][:@][:@]
Ja jeg er FORBANNA på legen jeg snakka med i dag, så lenge det ikkje stod om livet så sette di ikke igang førstegangsfødende......men hallo, ver litt mennesklige da....går med et bekken så tar liv av meg i dag[:(][:@] å har en del nerver i klem på høgre side så jeg klarer ikke noe lengre, å dette har jeg gått med i snart to uker å det er grunnen til at legen min ville få satt i gang fødselen...brrr...blir så sint av sånt....[:@][:@] tror legen hadde en dårlig dag i dag.

Jeg ble så skuffet når han sa at det va uaktuelt å sette i gang fødselen pga at di aldri setter en fødsel til førstegangsfødende.....rart at mange andre blir satt i gang da....jeg ble helt stum å lei meg når han sa det at jeg klarte ikke si noe, satt med gråten i halsen[:(] Off for en dag[:@][:(][&:]
Tror jeg gir opp snart, klarer jo snart ikke mer, klarer ikke gå med så store smerter lengre, går jo å gråter hele dagen for jeg har så vondt, men paracet hjelper ikke så da er det ikke noen smertestillende som jeg kan ta heller....[:(]

Off det ble mye klaging men måtte få det ut....får tutte litt for meg selv her kjenner jeg, er nå godt å få det ut også[:(]

Ha en fin kveld.

ORIGINAL: LilleJenta

ORIGINAL: Monicus

ORIGINAL: schnuppa

ORIGINAL: LilleJenta

OOOJJJJJJ!!!!
Nå kom jeg på at i dag kanskje vi skal bestemme når jeg skal bli satt i gang!!!![&:][:D][&:][:D][:o][:o]
Masse blanda følelser! UÆÆÆHHH!!![:D] [:o]
[/quote

Lykke til ..

Hvorfor satt igang??? Noe jeg ikke har fått med meg???[&:][&:]

Fortell!!

Jo det har seg sånn at jeg har en økt risiko for blodpropp (leiden mutasjon),
mamma har hatt blodpropp, og kusina mi har hatt, og det samme ligger i genene mine,
så det er en grunn til at de ikke vil jeg skal gå over tiden da, for det er jo større risiko for blodpropp
når man er gravid. Nå får jeg blodfortynnede da, setter sprøyter i magen hver dag,
så det skal være som at ting er normalt.

Mamma hadde en dødfødsel pga denne leiden mutasjonen for mange år siden,
min lille søster døde under fødselen, da visste de ikke om denne risikoen som ligger i genene våre,
men nå som jeg får medisiner er alt trygt.

Men dette er også en grunn til at jeg sliter med fødselsangsten,
ligger nok i underbevvistheten det som har skjedd før, legen mener jaffal det...
Derfor gir han meg også regelmessig UL for at jeg skal vite at alt er bra med barnet!

Jeg vil aller helst ha KS, men det vil de ikke gi meg pga leiden,
og fordi jeg har operert i magen 2 ganger før, så hvis det først skulle bli noen komplikasjoner,
kan det gjøre det ennå verre.
Pga av alt dette skal jeg slippe å gå over tiden i alle fall, og det er jo en liten betryggelse.
De tar veldig godt vare på meg, og vil gjøre det beste for meg da,
men klarer ikke slå meg til ro med å føde vanlig, så da er det disse samtalene jeg må til.

Ja, så alt i alt, pga av alt dette skal jeg få bli satt i gang da!

Ja nå bare renner det ut av meg her... Ble langt dette, men har vel fått med alt nå!

Jeg har det samme som deg (leiden mutasjon).
Men legene ser ingen grunn til bli settes igang for det, å jeg fikk besjed om at så lenge jeg ikke hadde hat blodpropp selv så var det ikk nødvendigt å gå på blodfortynende i svangerskapet......så rart at det skal være så forskjelligt fra lege til lege[:@]
Å di skal vi stole på...off....ble litt beskymret for nurket mitt jeg nå[:(]

Skal til legen min i mårren så da skal jeg ta dette opp med han.....får snart nervesamenbrudd her....off....kjenner at kroppen min ikke har det bra om dagen, mye smerter å lite søvn...takk gud for at min snille samboer holder meg oppe så godt han klarer, er så heldig å har han hjemme med meg hver dag (han går på rehabiliteringspengr å får ikke jobbe før til høsten[:D]).

Men en ting er sikkert....vi skal ikke bli kloke på helsevesenet[:(]

Kl. er akkurat 00.00 så da rekker jeg noen setninger før denne tråden går ut på dato.

Ser at det er mange som sliter med leger og forskjellige meninger. Ikke rart folk blir forbanna og forrvira...Det er kjipt å gå så lenge med smerter uten at de kan ta hensyn til det.

Når det gjelder kastreringa så blir jeg glad å lesa at de slutter med jukking. Min gjør det med nye folk som kommer på besøk for da skal han vise hvem er det som er sjef i huset. I tillegg har han kun 1 testikkel og da er det økt fare for kreft. Har tenkt å gjøre det nå før fødselen, men har ombestemt meg da jeg hadde lest om deres erfaringer[8D][8D][8D]

Jeg går med kynnere hele veien og de sliter meg ut. Får liksom trykk og varme i skallen og blir skikkelig uvel. Har også en del mensmurringer.
Leiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

God natt, i morgen skal jeg ta min siste Rhesus (-) blodprøve... 

Back
Topp