Bable bable tråd torsdag 22

FirstTime

Elsker forumet
Skal vi se..riktig dag..riktig dato...ja ser sånn ut [:D]. Tenkte gå legge meg og hadde lyst si: God natt til dere som er her!!
Dumt starte en tråd for si natta så starta dagens skrævlings....[8|]

God morgen til dere som ser det senere!!!

auu....mageknip. Håper ikke to pakker Fisherman er farlig...er ialllfall farlig godt

*tusleISenga*

KLIKK KLIKK KLIKK KLIKK...SKDFJLAJFEI..DSFJIEHE3R3.dfjdsjfadlfeji.OWEIFGI...

FÅR IKKE SOVE!!! POKKER DAAAAAAAAA

[&:][:@][&:][:@][&:][:@][&:][:@][&:][:@][&:][:@][&:][:@][:@]

Ja da er vi to... Sov noen timer i sta, så kom sambo hjem etter avslutning på jobben og snorker så det holder og litt til... Grrrr[:@]

God morgen, jenter!
Trodde jeg skulle få starte denne tråden i dag, men neida...
Er på jobb.
Utrolig hygglig å bli savnet på oppropet, så da starter jeg en oppropstråd i stedet!

God morgen jenter

Skal det være sol i hele dag eller hmm... glemte å se på været i går.
Sitter da her med en frokost som smaker helt vidunderlig.
Bakte et vanvittig godt rugbrød i går, namnam! (skryteavmegselv)

I dag bærer det av sted til oslo sentrum igjen, møte 2 venninner til lunsj, lunsj med jobb og sv.kontroll på bislett.
Blir mye lunsjing i dag gitt..

Have fun!!

Jeg som hadde tenkt å få deg, Monicus, til å lage oppropsstråd, ser at jeg ikke får tid til å følge den opp i dag. Og da er det vel dumt å starte den?
Jeg vil også ha god frokost. Stod 0550, og har ikke klart spise noe enda, utenom et eple. Skal snart gå og kjøpe meg litt mat

Har ikke mulighet til å følge opp oppropet selv i dag, så det kan jeg ikke gitt[;)] Hvorfor har du vært oppe så lenge da?

Kom hjem i går, og siden sønne vår fortsatt er på ferie hos foreldrene mine, fant jeg ut at jeg kunne sitte på med mannen min til jobb. Han begynner kl 7, så da stempla jeg meg inn 0642.
Deilig, får gjort mye før andre kommer. Men har jo etterhvert alt for mange timer, med tanke på at jeg bare jobber 40%.
Har du tatt helt fri nå, eller?

ORIGINAL: 2gang

Kom hjem i går, og siden sønne vår fortsatt er på ferie hos foreldrene mine, fant jeg ut at jeg kunne sitte på med mannen min til jobb. Han begynner kl 7, så da stempla jeg meg inn 0642.
Deilig, får gjort mye før andre kommer. Men har jo etterhvert alt for mange timer, med tanke på at jeg bare jobber 40%.
Har du tatt helt fri nå, eller?

Ja, det er godt å få gjort unna ting på jobb før noen andre kommer! alltid pleid å komme før pga det jeg og. Jobbe i fred og ro første timen er en god start.
Sykemeldt frem til 25 juni så er jeg i svangerskapspermisjon[:D]
Så rart. hehe.. Nei, nå fikk jeg en god følelse i kroppen gitt!
Litt over en uke igjen på jobb du?

En uke i dag! Neste torsdag er siste dagen min. Vet ikke om jeg skal jobbe mer enn det neste uke. Kanskje innom så vidt en dag?
Hvordan er formen din?

God morgen jenter[:D] 

Hatt en god natt?? jeg har sovet dårlig, men det begynner å bli en vane nå.. tar alltid igjen det tapte om morgenen.. så er på vei tilbake til senga jeg, men må liksom alltid innom BV først (pc`n står på vei inn til senga.. fristende..[8|])...

Forresten er det en spennende dag, Vi bydde på det huset vi var å kikka på i går[:)] Så nå er det spennende å se om vi i det hele tatt kan vinne budrunda.. jeg håper det, hadde vært deilig å få sitt eget hjem, et hjem som er litt mer permanent enn det vi har hatt til nå... .. Vi får se.. (håper ingen andre likte huset..hehe[;)])...

nei, nå vil jeg sove litt gitt.. er ikke akkurat vær som frister å stå opp i.. skikkelig øse pøse vær her i kr.sand i dag...

natta jenter...[:D]

God mornings jenter.
Da skal jeg snart på føden....håper veldigt på å bli sattigang[:)]
Blir nesten sur hvis ikke for i natt så har jeg sovet to timer pga føler jeg har senebetennelse i hele kroppen så det er vondt å ligge uanz hva jeg prøver[:@]

Dere må vertfall ha en strålende dag jenter.....håper jeg IKKE kommer inn til dere mer i dag...men aldri godt i vite[:@][:(]

klem

Nei det har jeg ikke.....

Jeg kan være sladrevenn for deg. Send meg en PM om du vil ha en sladrevenn. Det er jo så spennende[:D]

ORIGINAL: 2gang

En uke i dag! Neste torsdag er siste dagen min. Vet ikke om jeg skal jobbe mer enn det neste uke. Kanskje innom så vidt en dag?
Hvordan er formen din?

Ohh.. fikk sove litt til jeg..m..mmm det var godt gitt[;)]
Formen vil jeg egentlig ikke klage på, bare vanlig sv.problemer.
Du er jo fortsatt på jobb så du er ganske sprek har jeg inntrykk av.

Shit, så meg selv i speilet... dæger'n for noen pamela lepper jeg har i dag[:D]
Hadde jeg bare vært gamle Monica nå så hadde jeg følt meg lekker du[;)]

ORIGINAL: Monicus
Du er jo fortsatt på jobb så du er ganske sprek har jeg inntrykk av.

Føler meg slett ikke verst, vet at det kan være mye verre.
Men merker at jeg er 36 uker på vei, og at ting tar tid.
Har du begynt med den modninga, du snakka om? Funker det? Jeg vil bli ferdig så fort som mulig nå!

Hellu girls..

Ja er på jobb jeg også. Har vært her en stund også, men ikke så tidlig som deg 2gang. Godt å ha deg tilbake her på BV.. [;)]

Nå er jeg snart ferdig å jobbe og jeg gleder meg vilt.. Jippi..
Er sliten nå og det skal bli godt å kunne slappe av og begynne å shoppe til babyen..

Godmorgen alle sammen!!

Åååå, er så trøtt så trøtt, gleder meg til å få levert lille snups i barnehagen, så jeg kan dra hjem og legge meg igjen [8|]. Jeg er så imponert over dere som ennå jobber, skulle egentlig hatt siste arbeidsdag i dag jeg, men kastet inn håndklet på tirsdag! Har så vondt i skambeinet, så klarer jo omtrent ikke gå [&o]. Syte syte....

Ellers må jeg pakke i dag da, vi tar en ferieuke på hytta på Hvaler, skal bli deilig [:)]. Håper jo på litt sol da (sorry alle sammen [;)]), blir liksom ikke ordentlig ferie om man ikke får badet og greier!! Blir vel ikke så mange muligheter til å bade etter at knøttet kommer ut! (Er vel ikke bra pga renselsen og greier, eller??? Noen som vet?)

Susidusi - lykke til i dag da, kanskje du blir mamma i dag/morgen [:)]

ORIGINAL: schnuppa
Nå er jeg snart ferdig å jobbe og jeg gleder meg vilt.. Jippi..
Er sliten nå og det skal bli godt å kunne slappe av og begynne å shoppe til babyen..

Når har du siste dag?
Vi kommer til å henge igjen på oppropslista når andre har babyer som er 1 mnd.
Men jeg er jo ikke klar...

Back
Topp