Bable, bable, 12. august

lenemor

Forumet er livet
God morgen godtfolk!!

Så er det lørdag - her er det litt tåke, men en deilig temperatur. Skulle egentlig bare ned og slippe inn kattene før jeg gikk i dusjen, men jammen måtte jeg innom på bv først ja [:D]. Kan vel sette på kaffen før jeg går opp på badet igjen også da...

I dag skal G og jeg til Ørsta, på Skeidar og Bohus og se om de har barneseng, madrass til seng og vogge, og de siste småtingene vi trenger. Fikk tummy tub'en i posten i går, så nå begynner ting å falle på plass!

Hadde besøk av vennepar med baby i går (hun er 3,5 uker gammel), så jeg fikk bære og kose litt (men bare litt, for hun var en skikkelig mammajente i går, og gråt når hun kom på armen til tante lene... om hun ikke sov allerede da [;)])

Ville bare ønske dere en strålende dag - blir ikke så mye her inne i helgene, for da vil jeg heller være sammen med G! [:)] (men jeg kommer og tar oppropet!)

go morgen

har fått sove godt i natt,herligt.har ikke så vondt i ryggen heller i dag heldigvis.tenkte å ta ongene me te byen for å kjøpe inn nye skoleklær.nå er det bare ei uke til så begynner de på skolen igjen.gud men denne skoleferien har gått fort!så nå skal datteren min opp i 7.klasse,og sønnen min opp i 5.klasse.de begynner å bli store!!![:D]

God tur inn til Ørsta da..håper dere finner de tingene dere mangler. I dag skal jeg være barnevakt for min nydelige, lille nevø på 7 mnd. Han er såååå skjønn. Gleder meg masse. Vi tar oss nok en tur ut i Ormøya kirke for å se ei venninne gifte seg også...det blir spennende å ta med Nataniel på utflukt, men det går nok bra for han r så rolig og snill.

I går var jeg på september-treff....koselig det altså, og så var jeg på Øya-festivalen etterpå for å se Dum dum boys....det var artig må jeg si! Prepple er skikkelig flink på scenen, så det var moro! Var ute og tok noen "øl" etterpå også. Koselig!

Ha en strålende dag, jenter....mulig jeg logger inn senre i kveld når gullgutten min har lagt seg!

Klem,M

eg har fått en gledelig nyhet idag[:D]bestevennina mi har fått tvillingene sine[:D]dei kom 2 mnd for tidlig..en gutt å ei jente...gutten er 1100g og jenta er 1400g...på sjukehuset sa dei at ungane va veldig spreke te å vær så små og fortidlig fødd...d e jo bra...har vært mye stress for dei i d sista så nå håpe eg at d blir bra og at dei kan nyta bebisane sine[:)]
åååå glede mg te d e min tur...tenk jenter d e kje lenge igjen nå[;)]

Jippi, tilbake fra Ørsta, med ny seng, kommode til do (der vi skal ha stelleplassen i første etasje.. plass til bleier, kluter, klær, stelleprodukter, etc), madrass (fikk ikke til vogga, men der får vi finne på noe smart etter hvert), nytt sengetøy til vogga, og laken til vogge og seng. Er strålende fornøyd!!

Endte opp med en Brio Moon Exclusive i whitewash (se bilde her; [link=http://194.103.47.10/Brio/Norge/BRIO/Baby/Senger+stellebord/]http://194.103.47.10/Brio/Norge/BRIO/Baby/Senger+stellebord/[/link])

ORIGINAL: Twini

Så da er du i full gang med å få møbler på plass?[;)] Flotte seng, såg veldig greit ut med de skuffene under!

G er i full gang med å skru sammen den kommode-greia til do... men senga får vente. Regner med å få tapetsert og lagt gulv på barneværelset neste helg (evt i uka som kommer etter den), og SÅ kan vi endelig begynne å møblere... men med kommoden på do kan jeg begynne å vaske litt, kluter, håndklær, bodyer, finne frem bleier og alt av sånne ting, og få på plass det i alle fall.. Det er SÅÅÅ koselig!!

Kjempefin seng ja!
Og så er det jo SÅ koselig å ordne litt til den lille[:)]

Kjempefin seng, lenemor!!

Moro at du fant den...kan tenke meg at det er kos å gjøre i stand...det var en av favorittaktivitetene mine i sommer! Og nå blir jeg så glad når jeg går inn på rommet til Maja...

Back
Topp