bablå 31August

Maiå

Gift med forumet
Hei hei jenter[:D]

Nå ska eg snart gå å spisa lunsj me venniner og så ska eg te beste venninå mi å kosa me beibien hennas
Han e akkurat 7 dager[:)] hane så sjønne å så liden, huske isje Emil va så liden..

Og så ska erg på jobb og så ska eg på avsluttningme barsel.. travel dag[8D]

;

Travel dag på dere maiå! Her blir det ganske rolig, men litt shopping skal det bli [:D] Må ut å kjøpe litt vinterutstyr til størstegutten min, herregud så mye de trenger i barnehagen når de blir store!!!!!!!!!!

Ha en fiiiiiiiiiiin dag alle sammen!!!!!! [:D][:D][:D][:D]

god morgen!
 har bakt brød som snart skal inn i ovnen..
ellers en rolig innedag!!

Hellu[:D][:D]

Nå har jeg vært på jobbinterju[:)][:)] Har en god følelse[:)][:)]

Heidi ble hente av Farmoren sin nå og kommer ikke tilbake til meg før på søndag hun..Lurer fælt på hvordan dette skal gå

ORIGINAL: Skrållan

I dag vil Ida kun ha mat om hun får sitte med den ene hånda inni munnen min, og den andre neddi gensern min, mens hun tafser pupp... [8|] kjære vene, for noen fakter! 

hahahaha, så artig! [:D][:D]

Nå har vi vært ute og spist lunsj, og i kveld skal jeg UT(!![:D][:D]), humøret er på topp med andre ord! (Bortsett fra at jeg fortsatt har et digert sår på nesen da[>:])[:D][:D][:D]

hei, hei!

i dag har jeg vært på nav og fått ordna frikort + at jeg får igjen minst 2500kr på egenandelen[:D][:D] brukt en del på spes lege ja...

så tok mannen min med seg thomas på shopping etter det og da vaska jeg 2 av 3 sov, begge bada, kjøkken, stue, trappa og 2 ganger![:D][:)] nå er jeg stolt ja[:)] dette skjer ikke hver uke for å si det sånn. blir som regel litt nå å da når jeg rekker det.

fine dagen ja[:D][:)]

Vært på skole i hele dag jeg..jobbet med første innleveringsoppgave i gruppa vår, og vi begynner å komme litt på vei i allefall...

Nicholas er ute og går tur med sin mormor og jeg har akkurat vasket kjøkkenet og badet...bare soverom igjen....

I kveld skal jeg slappe av foran tv, kanskje jeg må ut og kjøpe meg noe digg først...skal IKKE ut denne helgen i allefall,det er helt sikkert!! Var jo såå sliten forrige lørdag, stakkars meg...[:D]

da sover en av to mulige her, og det ser ut til at storesøster sovner snart også. kanskje litt i tidligste laget, men gud hvor deilig det er!!!!!![:D][:D]

ORIGINAL: papayamammaen

I dag vil Ida kun ha mat om hun får sitte med den ene hånda inni munnen min, og den andre neddi gensern min, mens hun tafser pupp... [8|] kjære vene, for noen fakter! 

Nå har vi vært ute og spist lunsj, og i kveld skal jeg UT(!![:D][:D]), humøret er på topp med andre ord! (Bortsett fra at jeg fortsatt har et digert sår på nesen da[>:])[:D][:D][:D]

Åjåjåj, KOS deg masse ute, og drikk en drink for meg også (bare ikke drikk øl, for det liker jeg ikke!) [:D][:D][:D] Ingen som bryr seg om såret på nesa vettu! [:)]

Da har vi spist deeeilig takeawaypizza! [:)] sambo har innført et nytt begrep, nemlig lønningspizza! [8D][:D] Han synes lønningspizza er mye bedre enn lønningspils, og jeg er veldig enig! [:D][:D]

Sorry, men det blir nok øl her - er grusomt sugen på øl utenfor husets fire vegger merker jeg! [:D][:D] (dessuten funker papayamammaen SÆRS dårlig sammen med sprit [&:][:D]) Såret ble litt bedre etter at jeg tok et dypdykk i smikesakene mine, har ikke vært oppi der siden jul visst, mææn, burde vel skjemmes over det [&:][8D][:D]) Nå gjenstår det bare å finne ut hva i all verden jeg skal ha på meg........ [:-]

Nam nam, pizza er godt! Vi hadde karbonader på brødskiva, det synes jeg faktisk er ganske godt! [:D]

Åjåjåj, KOS deg masse ute, og drikk en drink for meg også (bare ikke drikk øl, for det liker jeg ikke!) [:D][:D][:D] Ingen som bryr seg om såret på nesa vettu! [:)]

Da har vi spist deeeilig takeawaypizza! [:)] sambo har innført et nytt begrep, nemlig lønningspizza! [8D][:D] Han synes lønningspizza er mye bedre enn lønningspils, og jeg er veldig enig! [:D][:D]

Sorry, men det blir nok øl her - er grusomt sugen på øl utenfor husets fire vegger merker jeg! [:D][:D] (dessuten funker papayamammaen SÆRS dårlig sammen med sprit [&:][:D]) Såret ble litt bedre etter at jeg tok et dypdykk i smikesakene mine, har ikke vært oppi der siden jul visst, mææn, burde vel skjemmes over det [&:][8D][:D]) Nå gjenstår det bare å finne ut hva i all verden jeg skal ha på meg........ [:-]

Nam nam, pizza er godt! Vi hadde karbonader på brødskiva, det synes jeg faktisk er ganske godt! [:D]

Jaja, det får bli øl denne gang da! [:D] jeg tok et kjempedykk i sminkepungen tidligere i sommer jeg også, og det endte med at jeg gav bort det meste til lillesøs! [8D][:D] bruker ikke så mye sminke, verken til hverdag eller fest... eller, fest vet jeg ikke, for jeg har ikke vært på fest på snart 2 år! haha! [:)] Lykke til i klesjakta da, jeg er så sikker på at du blir så fin såååå søta! [:)][:)]

Karbis på brødskiva ER godt! [:)] det er det lenge siden vi har hatt, så nå ga du meg et middagstips til mandag! [:D]

Tja, ender nok med det jeg har på meg nå, vi skal tross alt bare på pub [:D] Men skal spandere på meg en fin jakke og de dyyyre støvlettene mine som jeg nesten ikke rakk å bruke før jeg ble gravid og dermed este ut [>:][:D]
Jeg bruker heller nesten ikke sminke, vet ærlig talt ikke helt hvordan man gjør det skikkelig [8|][&:][8D][:D]

Og ang. middagstips, kjøp de der ferdigstekte fra Gilde, dere kan bare fryse de dere ikke trenger. De er gode og det er grusomt enkelt! [:D]

Og ja, jeg qouter bevisst i et forsøk på å lage årets lengste qoute! hohoho! [:D][:D][:D]

looney har vært på shopping og nå....kjøpt reima vinterdress til junior - en leke.
Svarte kuule støvletter til meg selv, en kuul lang genser til meg selv.......og hva mer....eller var det noe mer tro?? Kanskje ikke??

Ja jeg er glemsk..........[&:]

så deilig med litt shopping looney! lenge siden jeg har gjort det, både til meg og snuppa..

i dag ble det plenklipping, med den sånn man dytter,....gor trening..
også litt luking og planting og diverse hagearbeid...helt gåen nå...
nå blir det tv-titting og chips!! og ØL!!

Nå skal jeg hoppe til sengs snart tenkte jeg. Trett etter siste dag i den gamle jobben min. På mandag begynner den nye [:)]

I kveld har jeg hatt besøk av søstera mi, som flytter til Molde i morgen. Kost oss med film og hjemmelaget pizza.[:D]

Ellers så har jeg tenkt masse på Minstemann i dag, han gutten som døde av kreft i går. Leste hele bloggen i dag, og den historien gikk så hardt innpå meg. Stakkars lille gutten...[:(] Klemte litt ekstra på Mathias i dag ja [:(]

ORIGINAL: tutta80

så deilig med litt shopping looney! lenge siden jeg har gjort det, både til meg og snuppa..

i dag ble det plenklipping, med den sånn man dytter,....gor trening..
også litt luking og planting og diverse hagearbeid...helt gåen nå...
nå blir det tv-titting og chips!! og ØL!!

åh send over en øl a?? Looney er tørst

Back
Topp