Lørdag 5.april-2008:
Tenkte jeg skulle begynne og skrive litt dagbok her inne, vet ikke helt hva jeg skal skrive men det kommer seg nok etter hvert!
Jeg er ei jente på 28, som har en herlig samboer på 27 og vi bor på Østlandet.
Det er i dag 7 dager siden vi fikk beskjed om at vi ikke var gravide lenger[:(], så denna uka har vært tung og lang for å si det sånn... Fikk da tabletter for at kroppen skulle avise det som egentlig skulle bli vår første baby...
Nå har blødningene gitt seg og vi er klare til å kjøre på igjen! [:)] Har allerede vært på kontroll og GYN sa at alt så supert ut og det er veldig bra...
Så jeg er utrolig spent på hvor lenge det tar før den sitter og om det kommer til å sitte![&:]
Jeg slutta på pilla 20.jan-2008 og hadde positiv gravid test ALLEREDE 12.feb-2008 og vi var både sjokket og kjempe glade da det satt så UTROLIG fort, men det gikk jo ikke vår vei...[:(]
Håper jo at det klaffer like fort nå, men er jo veldig redd også for hva som sjer...[&:]
Hadde vi bare vært SÅ heldige!!!
Er vel da bare og ta tiden til hjelp og se hva som skjer...
Ble vel egentlig et rart innlegg, men men sånn er det når hode er kaos![&:]
Tenkte jeg skulle begynne og skrive litt dagbok her inne, vet ikke helt hva jeg skal skrive men det kommer seg nok etter hvert!
Jeg er ei jente på 28, som har en herlig samboer på 27 og vi bor på Østlandet.
Det er i dag 7 dager siden vi fikk beskjed om at vi ikke var gravide lenger[:(], så denna uka har vært tung og lang for å si det sånn... Fikk da tabletter for at kroppen skulle avise det som egentlig skulle bli vår første baby...
Nå har blødningene gitt seg og vi er klare til å kjøre på igjen! [:)] Har allerede vært på kontroll og GYN sa at alt så supert ut og det er veldig bra...
Så jeg er utrolig spent på hvor lenge det tar før den sitter og om det kommer til å sitte![&:]
Jeg slutta på pilla 20.jan-2008 og hadde positiv gravid test ALLEREDE 12.feb-2008 og vi var både sjokket og kjempe glade da det satt så UTROLIG fort, men det gikk jo ikke vår vei...[:(]
Håper jo at det klaffer like fort nå, men er jo veldig redd også for hva som sjer...[&:]
Hadde vi bare vært SÅ heldige!!!
Er vel da bare og ta tiden til hjelp og se hva som skjer...
Ble vel egentlig et rart innlegg, men men sånn er det når hode er kaos![&:]

Null og niks bødninger... GODT!!![:D]
Det aller beste er når han er i godt humør og GOD smilet hans kommer! Åhhh... SMELT!
Etter over to år sammen har vi ikke en håndfull med krangler en gang, har jo så klart diskusjoner, men vi er enige i at vi er to forskjellige mennesker og det vil også si at vi har forskjellige meninger, sånn er det bare! Og det funker som bare det!