babes?

x1xKrista

Glad i forumet
Hva syntes/tenker dere om damer over 40år som går i åletrange bukser fra vero moda og super utrigning topper som har tatt en haug med solarium så de er orange svart brun?

hadde vært greit ja.. Haha.. Hadde denne diskusjonen på jobb i dag. MANGE meninger..

mamma kjøper også klær på vero moda. Helt greit syntes jeg. Men jeg tenker på enkelte som Gjør alt for å se ungdommelig ut..

Vet ikke.. Klarer ikke se det for meg..Har aldri sett en san dame. Men har uansett ikke noe mening.
Så svarte "så lenge hun føler seg bra"
Men mamma går i samme klær som meg og kan fint låne klær av hun vist jeg skal noe og det har jeg gjort siden jeg var 13-14. Men hun kler seg fint da og ikke sanne super trange 14tis bukser liksom.
Synes det bare er fint for hun at hun kan gå i sanne klær!

vel om det er lite kledelig og fullstendig krampeaktig så tenker jeg bare "herregud".... at de ikke ser det selv liksom.
Men å være 40 å kle seg i klær fra vero moda er vel ikke akkurat det verst tenkelige da[:)]
mange spreke 40åringer vel, er vel ikke helt gått ut på dato om man har fyllt 40.

ORIGINAL: Mammatiladrian

Vet ikke.. Klarer ikke se det for meg..Har aldri sett en san dame. Men har uansett ikke noe mening.
Men mamma går i samme klær som meg og kan fint låne klær av hun vist jeg skal noe og det har jeg gjort siden jeg var 13-14. Men hun kler seg fint da og ikke sanne super trange 14tis bukser liksom.

Veldig mange slike som går ut på byn her i bergen.
Jeg skulle hente samboeren min på jobb og da satt det en dame i 45-50årene utenfor nattklubben og ventet på han.

Tidligere på kvelden så hadde venninnen hennes kommet bort og sagt at hun var interressert i han og om han var singel. Han sa nei det er jeg nok ikke. Så sa hun har du ikke lyst å være singel i natt? Hun ventet for å se om han hadde ombestemt seg. Han gav henne en klem og jeg gav henne et smil. (syntes jo synd på henne) Men mammaene våres er 47 og 50år.. er jo ikke kjekt for oss vis mamma hadde vært slik..

ORIGINAL: Krista

ORIGINAL: Mammatiladrian

Veldig mange slike som går ut på byn her i bergen.
Jeg skulle hente samboeren min på jobb og da satt det en dame i 45-50årene utenfor nattklubben og ventet på han.

Tidligere på kvelden så hadde venninnen hennes kommet bort og sagt at hun var interressert i han og om han var singel. Han sa nei det er jeg nok ikke. Så sa hun har du ikke lyst å være singel i natt? Hun ventet for å se om han hadde ombestemt seg. Han gav henne en klem og jeg gav henne et smil. (syntes jo synd på henne) Men mammaene våres er 47 og 50år.. er jo ikke kjekt for oss vis mamma hadde vært slik..
Nei uff..Var de horer da eller?[8|]
Når du sier det så vet jeg om en som går kledd slik,men hun er narkoman tror jeg..Har aldri sett noen oppegående folk som går slik. h

Jeg har egentlig mer problem med oransje solariumsfarge enn trange bukser og dristige topper... [;)]
Dog synes jeg kanskje bare midjer hører tenårene/tidlige 20-årene til.

Back
Topp