Baberer dere lårene damer??

Qvini

Glad i forumet
Nå som fin været er på plass så må man jo banbere seg oftere også! Jeg har egentlig aldri babert lårene men vet det er mange som har det!! Litt lyst nå i sommer!! Men får man "skjegg" der også?

Jeg har så lyse hår på lårene så fjerne ikke helt der, men går over og ser og fjerner noe. Spesielt på undersiden kan det dukke opp endel mørkere sjenerende hår.:p

Jeg er en hårete apekatt, så foretrekker å fjerne håret på lårene når det er sommer og sol. Men anbefaler å spare i 4 uker også vokse, spesielt om du skal på ferie. DEILIG å slippe å tenke på barbering en stund. Tipper det er ekstra deilig etter hvert aom det blir tungt å bøye seg :P

Bare leggene her :)

Har ikke mye eller mørke hår, men jeg barberer lårene også :) Syns det er så tydelig selvom de er lyse, og personlig syns jeg ikke det er veldig pent ;) Barberer både legger og lår hele året..

Jeg har så lyse hår på lårene så fjerne ikke helt der, men går over og ser og fjerner noe. Spesielt på undersiden kan det dukke opp endel mørkere sjenerende hår.:p
Signerer denne

Tar leggene, men ikke lår. Tror det ville blitt problematisk på sikt..

Jeg tar ikke lårene. Har kun helt lyse dun der så:P

Tar bare legger... men har ikke rørt en høvel på 3 mnd nå :P
Så ser ikke helt bra ut nå ;)

Nei. Er såvidt jeg har giddet å barbere leggen, tror jeg har jort det 3-4 ganger siden vi giftet oss i fjor :-P
Men må vell fjerne urskogen på leggene til 17 mai :-P

Som regel bare leggene, men har hendt jeg har tatt lår også. Har tatt med lår når jeg har vokset. Har egentlig så lite og lyse hår, at jeg nesten ikke hadde treng leggene en gang, men har nå blitt en vane om sommeren da :)

Back
Topp