BabbleLørdag!

Lillfisen

Glad i forumet
God morgen jenter!
Siste lørdag før jul :) Siste lørdag før fødsel for en del får vi håpe?? :)

Hva skjer hos dere i dag da? Her blir det juletrepynting om noen timer, så der frøkna på 3 frem til. Så blir det litt listearbeid for å gjøre ferdig høstens oppussingsprosjekt. Ellers vet jeg ikke om det skjer så mye. Kom på at jeg burde gå å kjøpe en julekjole til frøkna, for det mangler vi. Det er vel ikke akkurat FREDELIG på butikkene i dag så det frister lite ;) Takk gud for at jeg er helt ferdig med julegavene.

Alle klare til jul?
 
Har ingen planer siden det ikke ble fødsel i natt heller... så da blir det vel å gå og vente. Og kanskje kjøpe inn litt mat da det ser ut som vi må belage oss på hjemmejul uten baby likevel..:mad:
Blir i alle fall litt koko av å gå slik å vente - så noe må vi finne på....
 
Hmf. Ikke noe action her heller så da må man vel finne på NOE. Høres ut som om det pissregner idag også så da gidder vi i hvertfall ikke å gå ut med storebror. Kanskje vi kan ta en runde og levere ut julegavene siden vi tydeligvis ikke skal feire julaften med noen:(
 
Ikke noe action på noen av dere i natt altså? Uff så kjedelig!! Snart på tide at noen hiver seg rundt og føder snart!! :)
 
Her våkner jeg hver dag og tenker at det og det skal gjøres før jul.... Idag var intet unntak. Jaddaaa, tok tre dager å stryke 4 gardiner, like mange å vaske hyllene i kjøleskapet, og jeg har fortsatt ikke drukket en hel kopp med varm kaffi. Er vel sånn det er med en nyfødt som elsker å tilbringe hele dagen på mamman sin <3

Fikk begynt med litt husarbeid idag, før vi dro i bursdag til en nevø. Har ogaå levert ut noen gaver og hatt besøk. Fortsetter vel i morgen...tenkte at da skal treet inn å pyntes ;)
 
Her våkner jeg hver dag og tenker at det og det skal gjøres før jul.... Idag var intet unntak. Jaddaaa, tok tre dager å stryke 4 gardiner, like mange å vaske hyllene i kjøleskapet, og jeg har fortsatt ikke drukket en hel kopp med varm kaffi. Er vel sånn det er med en nyfødt som elsker å tilbringe hele dagen på mamman sin <3

Fikk begynt med litt husarbeid idag, før vi dro i bursdag til en nevø. Har ogaå levert ut noen gaver og hatt besøk. Fortsetter vel i morgen...tenkte at da skal treet inn å pyntes ;)
Ja, det blir jo straks noe annet når babyen har kommet! Evige "ammetåka" - ingenting blir gjort gitt.. :)
 
Back
Topp