Babaycall

jenta86

Gift med forumet
Lurer på æ gå i innkjøp for dette etterhvert...men ser teknologien ahr forandret seg på 10år:
p
Hva har dere? Hva fungerer best?

Video ser jeg har kortere rekkevidde og mindre batterilevetid og de uten har lengre og bedre..
 
Jeg bruker en helt simpel som kun gir lydd og fungerer helt greit. Ellers har jeg en app på mobilen hvor jeg oppgir et nr også ringer mobilen til det nr ved lyd. Supert når du er på besøk hos andre og ikke vil ta med så mye:)
 
Jeg bruker en helt simpel som kun gir lydd og fungerer helt greit. Ellers har jeg en app på mobilen hvor jeg oppgir et nr også ringer mobilen til det nr ved lyd. Supert når du er på besøk hos andre og ikke vil ta med så mye:)
Hva det ikke finnes i dag? :p har jeg aldri hørt om heller..men er greit om du ikke orker å ha med deg mye overalt :)
 
Philips avent scd 580:) veldig fornøyd! God lyd, kan få stjerner i taket og bra rekkevidde.
 
Hva det ikke finnes i dag? :p har jeg aldri hørt om heller..men er greit om du ikke orker å ha med deg mye overalt :)

Ja verden går videre, den appen jeg bruker hører jeg ikke hva som skjer (usikker om det går) men trenger ikke wifi for å bruke den da:)
 
Ja,gjør det ;) vet ikke om vi trenger med video,men greit å vite :)

Hønemor som jeg er, så må jeg jo sjekke hele tiden at hun har det bra, ligger greit, pusterom ved nesa osv. Livredd for å vekke henne når jeg må inn så ofte på rommet, så tok med video så jeg slipper å evt vekke henne hele tiden, og samtidig berolige meg selv :p
 
Hønemor som jeg er, så må jeg jo sjekke hele tiden at hun har det bra, ligger greit, pusterom ved nesa osv. Livredd for å vekke henne når jeg må inn så ofte på rommet, så tok med video så jeg slipper å evt vekke henne hele tiden, og samtidig berolige meg selv :p
Var hønemor med jenta jeg også,men da var det ikke noe video :p men nå er rommet rett ved stuen,så vet ikke om det behøvs... :)
 
Var hønemor med jenta jeg også,men da var det ikke noe video :p men nå er rommet rett ved stuen,så vet ikke om det behøvs... :)

Her kan jeg ikke være på badet og f.eks vaske og ordne med klærne npr hun er lagt seg. Hører ikke om hun skriker inne på rommet da faktisk:p
 
Her kan jeg ikke være på badet og f.eks vaske og ordne med klærne npr hun er lagt seg. Hører ikke om hun skriker inne på rommet da faktisk:p
Har alt i en etg foreløbig. Men når huset blir ferdig blir det 2,men ikke det største huset,så tror det skal gå bra der også ;) men vi får se :p
 
Siden hun sover i andre etage, og jeg er høenmor så ville jeg ha med kamera, så vi landet på phillips avent, scd 610. Funker veldig bra her i huset :)

Men ønsker meg en til som kan være i vogna ute eller på hytta hvor vi ikke har strøm siden det kameraet er avhengig av strøm for å virke.

Men vet ikke helt hvilket vi skal velge da, må være et som er bra til utebruk så det ikle tar inn bakgrunnstøy.
(Trenger ikke å være med kamera på den)
 
Anbefaler neonate! To små ladbare enheter som viser temperatur, god rekkevidde og avgir lite stråling. Brukt vår i 1,5år og er kjempefornøyde:)
 
Anbefaler neonate! To små ladbare enheter som viser temperatur, god rekkevidde og avgir lite stråling. Brukt vår i 1,5år og er kjempefornøyde:)

Hvilke modell da? De har jo flere modeller å velge i :p
 
Vi har kjøpt neonate på barnas hus. Den de selger mest av, og som folk er mest fornøyd med. Mange som har anbefalt den til oss også :)
 
Bruker en app, men trenger jo da to ipad/iphone.
 
Back
Topp