Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mr.Darcy
Hehehehe...takk for svar.
Tenk å ha så "store problemer" bare over et telefon valg....Blæh.
Men det har vel noe med at når man velger å bruke en del penger på noe, så vil man gjerne ha det som er best.....
Skal jeg gå etter design, så liker jeg htc best.....men når det kommer til det tekniske...så har jeg ikke peil.
Vært å titta litt på youtube på ulike videoer der, og i den ene så var det en sånn "datanerd/teknikknerd" som uttalte seg...og han slet med å velge....men det kom vel frem etterhvert at han hadde en liten forkjærlighet for htc'en.
Men har liksom hørt litt om iPhone da....at den ikek tåler så mye..."knuser"/ spekker lett og at det har vært tull med dekning osv. Og det med at vekkerklokka ikke virka plutselig....sånne smårusk ting, som fort kan bli en frustrasjon...
ORIGINAL: SleepingBeauty
jeg har hatt begge 2. minus og pluss med begge deler..
HVa er dine kriterier til telefon da?
ORIGINAL: LadyGodiva
iPhone. Jeg har iPhone 4, mannen har desire HD. Han er missfornøyd, han vil mye heller ha iPhone
ORIGINAL: kaosfest
ORIGINAL: Mr.Darcy
Hehehehe...takk for svar.
Tenk å ha så "store problemer" bare over et telefon valg....Blæh.
Men det har vel noe med at når man velger å bruke en del penger på noe, så vil man gjerne ha det som er best.....
Skal jeg gå etter design, så liker jeg htc best.....men når det kommer til det tekniske...så har jeg ikke peil.
Vært å titta litt på youtube på ulike videoer der, og i den ene så var det en sånn "datanerd/teknikknerd" som uttalte seg...og han slet med å velge....men det kom vel frem etterhvert at han hadde en liten forkjærlighet for htc'en.
Men har liksom hørt litt om iPhone da....at den ikek tåler så mye..."knuser"/ spekker lett og at det har vært tull med dekning osv. Og det med at vekkerklokka ikke virka plutselig....sånne smårusk ting, som fort kan bli en frustrasjon...
Ja det koster jo litt, så det er greit å være sikker!
Og det at du må bruke iTunes til alt av tingene fra apple, uten mulighet for å bytte/oppgradere minnekort er et stort minus med Iphone synes jeg!