Baaaaahhhhh....

Mr.Darcy

Gift med forumet
Hvorfor skal det være såååååå vanskelig....å velge riktig telefon.

Valgets kval står mellom iPhone4 og Htc Desire HD. Men hvilken skal jeg velge...???!?!? Baaaaah[8D][:-][8|]

Alt man skal ha problemer med....[:-][8D]

iphone, sambo har htc. han syns og iphone virker enklere osv,

ORIGINAL: lykkeligmamman

iphone, sambo har htc. han syns og iphone virker enklere osv,

iPhone. Jeg har iPhone 4, mannen har desire HD. Han er missfornøyd, han vil mye heller ha iPhone

Jeg ville gått for HTC.
Kjenner flere som har vært borti både iphone og htc men de vender alltid tilbake til htc

MEN.... htc hd er det ikke den telefonen med windows operativsystem?
Visst det er det så ville jeg heller valgt en av de andre som har androide OS

hmm.. Selv har jeg hatt iphone i 3 år og er superfornøyd, men spør du de som har HTC så kommer de til å anbefalre deg den.

Det du bør gjøre er å dra på butikken og teste ut begge to, og velge den du føler deg mest komfortabel med. Jeg for min del kommer ALDRI til å bytte til et annet merke enn Apple når det gjelder telefon og data[:)] Superfornøyd og aldri hatt noe problem med de!

Jeg har sjekket ut mye om disse tlf, og det er vel mye smak og behag...
Men jeg liker godt sambo sin HTC, så jeg bestemte meg for HTC desire HD.
Og den kommer med posten i daaaaag[:D][:D]

Hehe, sånn hadde jeg det også for to dager siden!! Slet med å finne ut hvilken av de to jeg skulle kjøpe, men etter å ha lest tester på Amobil.no, så kjøpte jeg en Samsung Galaxy S i stedet[&:] Den virket bedre enn htc hd på mange områder, og da ramlet plutselig iPhone også ut av lista[:)] Ble superfornøyd!

Hehehehe...takk for svar.

Tenk å ha så "store problemer" bare over et telefon valg....Blæh.

Men det har vel noe med at når man velger å bruke en del penger på noe, så vil man gjerne ha det som er best.....

Skal jeg gå etter design, så liker jeg htc best.....men når det kommer til det tekniske...så har jeg ikke peil.

Vært å titta litt på youtube på ulike videoer der, og i den ene så var det en sånn "datanerd/teknikknerd" som uttalte seg...og han slet med å velge....men det kom vel frem etterhvert at han hadde en liten forkjærlighet for htc'en.

Men har liksom hørt litt om iPhone da....at den ikek tåler så mye..."knuser"/ spekker lett og at det har vært tull med dekning osv. Og det med at vekkerklokka ikke virka plutselig....sånne smårusk ting, som fort kan bli en frustrasjon...

jeg har prøvd begge, og ville ikke hatt noe annet enn iphone[:)] den er så mye mer brukervennlig og god i bruk. aldri hatt problemer med den. en kompis var skikkelig htc før, men etter han prøvde min iphone vil han ha den[:)]

jeg har hatt begge 2. minus og pluss med begge deler..

HVa er dine kriterier til telefon da?

Dette er vel som å banne i kirken, men jeg HATER min iPhone 4!! Den er fin og se på, masse finesser, men den er håpløs å snakke i.. Jeg mister dekningen hele tiden, og samtalen blir brutt.

Superkjipt hvis du f.eks snakker med nav eller andre steder hvor du har blitt satt over 5 ganger..

ORIGINAL: Mr.Darcy

Men det har vel noe med at når man velger å bruke en del penger på noe, så vil man gjerne ha det som er best.....

Skal jeg gå etter design, så liker jeg htc best.....men når det kommer til det tekniske...så har jeg ikke peil.

Vært å titta litt på youtube på ulike videoer der, og i den ene så var det en sånn "datanerd/teknikknerd" som uttalte seg...og han slet med å velge....men det kom vel frem etterhvert at han hadde en liten forkjærlighet for htc'en.

Men har liksom hørt litt om iPhone da....at den ikek tåler så mye..."knuser"/ spekker lett og at det har vært tull med dekning osv. Og det med at vekkerklokka ikke virka plutselig....sånne smårusk ting, som fort kan bli en frustrasjon...

Ja det koster jo litt, så det er greit å være sikker!
Og det at du må bruke iTunes til alt av tingene fra apple, uten mulighet for å bytte/oppgradere minnekort er et stort minus med Iphone synes jeg!

ORIGINAL: SleepingBeauty

jeg har hatt begge 2. minus og pluss med begge deler..

HVa er dine kriterier til telefon da?

hmm si det.

Skal være stor og god skjerm
god touch funksjon
godt kamera
rask internett
morsom telefon, med tanke på gadgets og apps
brukervennlig
kul å se på
god å bruke, kvalitet, holdbarhet
tåle en støyt
mp3, gjerne radio men ikke et must

og sikkert mer...men frem til nå har jeg bare hatt vanlige telefoner, så jeg vet egenlig ikke hva jeg skal forvente...

var helt satt på at jeg skulle ha htc desire hd....har vært det hele veien egentlig...men så var det en som fikk meg til å tenke i retning iPhone 4...og da kom tvilen.

Men mulig sambo gjør det enkelt for meg...han vurderer å kjøpe iPhone 4...og da kan jeg jo leke litt med hans og danne meg en mening da...[:)]

ORIGINAL: LadyGodiva

iPhone. Jeg har iPhone 4, mannen har desire HD. Han er missfornøyd, han vil mye heller ha iPhone

Sign. Han hadde iphone 4 før..

ORIGINAL: kaosfest

ORIGINAL: Mr.Darcy

Ja det koster jo litt, så det er greit å være sikker!
Og det at du må bruke iTunes til alt av tingene fra apple, uten mulighet for å bytte/oppgradere minnekort er et stort minus med Iphone synes jeg!

hmmm det var jo litt kjipt...ikek at jeg har så innmari mye peiling på det og hva det faktisk vil si for meg som bruker....men jeg innbiller meg jo at man kan fort bli litt bunnet/låst....hvis du skjønner hva jeg mener

Back
Topp