Ba (avisen)

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
når bergens avisen vil ha en samtale og lage en artikkel om ivf, og de som står feks som meg, at ett siste forsøk ødelegger pga sommer stengt.. de syns det er helt på tryne at de skal ha stengt hele juli.
en av hennes kollegaer var vist veldig inntressert og skrive om dette i avisen.. fikk en tlf i morges av henne.. :cool:

Om noen flere vil ha noe og si i denne saken er det bare og gi en pling :rolleyes:

Håper det blir en god artikkel! [emoji4] Vi trenger ekstra fokus på tema om assistert befruktning, belastningene, ventetiden, økonomien og politikken rundt dette. Skulle gjerne stilt opp for et intervju, men føler meg ikke helt klar for det akkurat [emoji85] Har mer enn nok med å overleve og forstå denne boblen for meg selv.

Håper det blir en god artikkel! [emoji4] Vi trenger ekstra fokus på tema om assistert befruktning, belastningene, ventetiden, økonomien og politikken rundt dette. Skulle gjerne stilt opp for et intervju, men føler meg ikke helt klar for det akkurat [emoji85] Har mer enn nok med å overleve og forstå denne boblen for meg selv.
Om du bare vil sende meg en Mail om du vil si noe er det en mulighet og :)

Skjønner godt at ikke alle vil stille opp for en slikt intervju

Back
Topp