B.Christine...

guttem@mm@

Betatt av forumet
Jeg er sladrevennen hennes, men har ikke hørt fra henne på månedsvis. Noen som vet om hun har vært på nett eller kjenner henne ? Har forsøkt å sende sms også men intet svar....

Har ikke sett noe til henne på kjempelenge...

Håper det ikke er noe alvorlig galt da, rart at du ikke får svar på sms heller.. [8|]

Hva skal jeg gjøre synes dere? Vil jo ikke mase om det er noe galt, men samtidig føler jeg liksom ikke at jeg er mye til sladrevenn heller... Skal jeg bare stryke henne fra sladrelisten min og vente på at hun tar kontakt, hvis hun gjør det eller hva gjør jeg???? Vet jo ikke annet om henne enn nick, riktig navn og mobilnummer... Kan jo hende hun har falt fra underveis og da er det jo ikke så kjekt for henne at jeg minnner henne om det hun kunne hatt heller....?????

Hva synes dere?

Kanskje du skal sende henne en melding og si at vi er flere her inne som har spurt etter henne? Si at det ikke er for å mase, men at vi oppriktig bryr oss?
Og at hvis hun ikke vil at du skal kontakte henne igjen, så gjør du ikke det, men da vil du gjerne ha beskjed... Hmm.. Ikke lett det her, men det er kanskje feil å bare slette henne og late som om hun aldri har eksistert...

Back
Topp