Det der er vel ingen tripp-trapp? Forklarer hvorfor jeg ikke så for meg hva du mente.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det der er vel ingen tripp-trapp? Forklarer hvorfor jeg ikke så for meg hva du mente.
Vil nok ikke funke på den nye nei
Ja det er en tripp trapp. Men ikke Stokke sin. Husker ikke hvilket merke det er men svigermor har en sånn som ble kjøpt i fjor.Jo. . Sikkert en gammel modell, men dog. Er en tripp trapp.Vis vedlegget 141723
Jo. . Sikkert en gammel modell, men dog. Er en tripp trapp.Vis vedlegget 141723
Nei, jeg har 35 år gamle tripptrapper og helt nye, slik har de aldri sett ut, den er sånn
![]()
den du har er en kiddo
Ja det er en tripp trapp. Men ikke Stokke sin. Husker ikke hvilket merke det er men svigermor har en sånn som ble kjøpt i fjor.
Trip trapp ER stokke sitt varemerke, kiddo er en annen stol
Det blir som å si "jodqa, det ER en avensis, bare ikke toyota sin, den er laget av Opel (og heter Vectra)
Ikke rart det blir mistforståelser da![]()
Hehe. Jeg å. Ganske morsomt. Min svigermor kaller sin for: en form for tripp trapp stol. Husker ikke helt merket på den. Men hu har vanlig tripp trapp fra mannen min var liten.Haha, liker sammenligningen![]()
Det er en kiddo-stol. Tripp trapp er beskyttet varemerke.Jo. . Sikkert en gammel modell, men dog. Er en tripp trapp.Vis vedlegget 141723
Neeeeeeeeida, det et jo mange (også her inne) som syr voksipose. Men billigste dyna fra IKEA som fyll.Det er en kiddo-stol. Tripp trapp er beskyttet varemerke.
Akkurat som bare Voksi lager voksi-poser, alle andre lager vognposer.
Hehe. Ja dd har jeg lurt på også mange ganger. Alle har jo voksi pose og vi har easygrow. Men easygrow har vel solgt mer enn to poser? Morsomt hvordan sånne ting sprer seg. Irriterende med en skikkelig gravid hjerne så jeg ikke husker noen andre akkurat nå.Neeeeeeeeida, det et jo mange (også her inne) som syr voksipose. Men billigste dyna fra IKEA som fyll.
Jadda...;-)
At de ikke bare kan sitat de syr vognpose...
Siden du har både nye og gamle tripp trapp stoler fra Stokke - vet du om de nye tilleggsutstyrene passer med de gamle stolene? Tenker fra enten 70- eller 90-tallet..Nei, jeg har 35 år gamle tripptrapper og helt nye, slik har de aldri sett ut, den er sånn
![]()
den du har er en kiddo
Newborn setet kan brukast, men går ikkje i lås.Siden du har både nye og gamle tripp trapp stoler fra Stokke - vet du om de nye tilleggsutstyrene passer med de gamle stolene? Tenker fra enten 70- eller 90-tallet..![]()
Samme her, bare at hun faktisk smalt bakhodet i gulvet og bakenden på bena til tripptrappen, blodet spruta! ( trodde sånt bare skjedde på film, så ble ganske sjokka!) men det gikk bra da, bare litt blod, litt sår, litt gråt. Men greit å droppe bøylen etter det.Her tok vi av bøylen da hun klatret over den. Tipper rundt året-15 mnd. Så ble det ikke fullt så høyt å klatre. Stille sitter hun fortsatt ikke, er 4 nå...
Hun sto på setet og satte seg ned over ryggen en gang, hadde gått rett i bakken fra en meters høyde om jeg ikke hadde stått rett ved og klart å gripe tak i henne... Var vel da jeg tok bøylen av![]()