Bør jeg være bekymra?

Maj7

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Marshmallows2021
Fikk 2-3 på cb digital igjen idag. Er 5+2, såvidt jeg vet. Bør jeg bekymre meg? Syns kvalmen har avtatt de siste dagene også.
 
Fikk 2-3 på cb digital igjen idag. Er 5+2, såvidt jeg vet. Bør jeg bekymre meg? Syns kvalmen har avtatt de siste dagene også.

Husker ikke helt, har du fått 3+ eller 2-3 sist?
Tenker at siden hcg i urin er så variabelt både mellom dager/tid på dagen og mellom folk trenger ikke dette å bety noe. Kan du måle hcg i blod hos legen? Det vil gi deg et svar og du slipper forhåpentligvis å bekymre deg.
 
Husker ikke helt, har du fått 3+ eller 2-3 sist?
Tenker at siden hcg i urin er så variabelt både mellom dager/tid på dagen og mellom folk trenger ikke dette å bety noe. Kan du måle hcg i blod hos legen? Det vil gi deg et svar og du slipper forhåpentligvis å bekymre deg.
2-3. Ja det er sant. Er på hytta, så får ikke dratt til legen. Får trøste meg med bekkenløsningen og trøttheten haha
 
Ta en ny om et par dager :)
 
Jeg fikk 2-3 både på 4+5 og 5+3.

Var hos legen i går og målte HCG og skal dit i morgen for en ny måling, men det er ikke i forbindelse med testene, men pga smerter og spotting.
Som GladPus skriver så er vi forskjellige, testene er ingen eksakt fasit, så det trenger ikke å bety noe.
 
2-3 er hvor lenge du faktisk har vært gravid, mens gravidukene også teller med de ukene fra første mens dag og til eggløsning. Så du vil normalt være noen uker lengre på vei enn det de digitale testene viser. Slik har jeg skjønt det i alle fall :)
 
2-3 er hvor lenge du faktisk har vært gravid, mens gravidukene også teller med de ukene fra første mens dag og til eggløsning. Så du vil normalt være noen uker lengre på vei enn det de digitale testene viser. Slik har jeg skjønt det i alle fall :)
Ja, jeg vet hvordan de fungerer. Fikk bare 3+ tidligere sist såvidt jeg kan huske. Hehe
 
Ja, jeg vet hvordan de fungerer. Fikk bare 3+ tidligere sist såvidt jeg kan huske. Hehe
Jeg har også fått 3+ tidligere før (på 4+6), så jeg vart også litt bekymra da jeg ikke fikk det på 4+6 nå, spesielt siden jeg jar fått hcg-støtte i tillegg. Og bekymringa vart ikke mindre da jeg fikk svar på prøven fra 4+3 som viste 1300 i hcg. Da burde jeg fått 3+ på 4+6 (3+ slår ut på over 2000 i hcg). Blodprøven 5+0 viste at jeg hadde over 5000 i hcg, så den digitale må jl ha vist feil da jeg tok den på morgenurin 4+6. Kan jo umulig være riktig at jeg søndag morgen hadde under 2000 i hcg, mens jeg mandag morgen hadde over 5000. Så jeg stoler ikke helt på nøyaktigheten til de digitale altså.
 
Back
Topp