Bkno7626592
Andre møte med forumet
I dag er jeg i uke 35+0, og ingen ting er klart(har kjøpt inn alt til baby men alt er uåpnet og står på lager). På grunn av ulike årsaker måtte vi ta over et hus som må renoveres for ikke lenge siden- nå er alt av tak, vegger, gulv, bad, vaskerom, soverom og kjøkken rivd ned. Håndtverkerne til bad og vaskerom tar en uke mellom hver gang dukker opp, og alt tar t-i-d. Jeg får ikke lagt middager og får ikke begynt å vaske opp klær og utstyr til babyen som snart kommer. Har klart å holdt meg rolig til nå, men nå kan han jo komme når som helst! Alt av babyklær og mine klær er nedpakket, så får ikke pakket fødebag eller noe. Kjenner jeg begynner å tenke på alt som skal gjøres før han kommer, og hva hvis han melder sin ankomst tidligere, hvor skal vi gjøre av oss.. Mye tanker! Har ingen familie som vi kan være til heller. Kjenne smått at jeg bør begynne å stresse, men vet det ikke hjelpet til verken meg eller den lille i magen.
Hva tenker dere? Hadde dere fått panikk, eller bør jeg bare roe ned å satse på at ting blir ferdig?
Lista er lang med å rundvaske hele huset når det blir ferdig, vaske alt av babyting og ting til huset, møblere og skue sammen flatpakker. Huff- måtte bare få ut litt tanker.. Hadde dere stresset nå?
Hva tenker dere? Hadde dere fått panikk, eller bør jeg bare roe ned å satse på at ting blir ferdig?
Lista er lang med å rundvaske hele huset når det blir ferdig, vaske alt av babyting og ting til huset, møblere og skue sammen flatpakker. Huff- måtte bare få ut litt tanker.. Hadde dere stresset nå?