Bør det være gratis parkering ved fornøyelsesparker?

Linselusa

Forumet er livet
VIP
Idag har vi tilbringt hele dagen på Tusenfryd.
Det koster en formue å komme inn, og med mange i familien blir det fort dyrt!
Det er boder og kiosker på hvert gatehjørne, noe som resulterer i mas om d ene og det andre.
Vi pleier å ha med mat og drikke, men noe kjøper vi jo.

På toppen av det hele koster det 50kr å la bilen stå parkert!?!!!?

Ja, helt vannvittig at de i tillegg til dyre inngangsbilletter skal ta betaling for parkering!

Vi var også på tusenfryd i sommer og synes det var svindyrt! Maten var dyr og dårlig. Spisestedet var møkkete og det manglet barnestoler overalt. Jeg ble svært skuffet og kom hjem med tom lommebok. Synes ikke det er slik i Kristiansand f.eks. Så ja, parkeringen burde være gratis!

Vi var også på tusenfryd i sommer og synes det var svindyrt! Maten var dyr og dårlig. Spisestedet var møkkete og det manglet barnestoler overalt. Jeg ble svært skuffet og kom hjem med tom lommebok. Synes ikke det er slik i Kristiansand f.eks. Så ja, parkeringen burde være gratis!

Ja skitten ja. Min søster har jobba på tusenfryd og har slutta å spise 'sånn' mat. Veldig kurert.
Vi har med mat fordi det blir for dyrt å kjøpe!

I Kongeparken er det gratis å parkere. Og lite mas om å bruke penger.
Kjempe fin park!:D

Ja skitten ja. Min søster har jobba på tusenfryd og har slutta å spise 'sånn' mat. Veldig kurert.

Hadde vi bare tenkt så langt, så hadde en kjølebag vært lurt å ha med. Var utrolig skuffende. Har aldri vært i kongeparken jeg. Er det samme som tusenfryd? Hørtes ti ganger bedre ut i det minste :)

Hadde vi bare tenkt så langt, så hadde en kjølebag vært lurt å ha med. Var utrolig skuffende. Har aldri vært i kongeparken jeg. Er det samme som tusenfryd? Hørtes ti ganger bedre ut i det minste :)

Ja Kongeparken er så og si det samme. Men det ligger i Sandnes da. Så blir langt å kkøre om du bor på østlandet.
Det er vel mere karuseller for de små i kongeparken. Tusenfryd har jo de med mest fart og spenning.
Det er også griller i kongeparken;)

ja! Er latterlig ironisk at en familiedag skal ruinere familien!

Ofte har ikke parkering noe forbindelse med parkene. Ett eget selskap som driver det. Skyt meg om jeg tar feil! ;)
Så 50kr fra eller til spiller ingen stor rolle for meg i det store sluket..
Men skal si meg enig at dem vet å ta seg betalt inne på de ulike parkene! ;)

Koster 60 kr å parkere i kr.sand om du skal i dyreparken. I tillegg til de 400 pr.pers i inngangen :).

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi er i fornøyelsesparker 1-5 ganger i året, så parkering er liksom ikke den værste pengeslukeren.

Elsker kongeparken og så er det ikke så mye kø som regel og de har gratis hundebur:)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

De burde vert gratis.....

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Kommer vel an på om parkeringsplassen kan bli misbrukt av folk som ikke er i parken. Men man kunne jo fått parkeringsbevis ved kjøp av billett.

Syns generelt ikke noe om å betale for parkering, her vi bor er det bare en parkeringsplass i maange mils omkrets hvor man må betale, styrer unna den ja.

Ofte har ikke parkering noe forbindelse med parkene. Ett eget selskap som driver det. Skyt meg om jeg tar feil! ;)
Så 50kr fra eller til spiller ingen stor rolle for meg i det store sluket..
Men skal si meg enig at dem vet å ta seg betalt inne på de ulike parkene! ;)

På Tusenfryd står det ansatte fra tusenfryd.
Men kan fortsatt være noen andre som administrerer det for det.

Burde heller vært gratis parkering ved sykehus!

Noen sykehus har jo det;)

Her er det 3t gratis. Du får parkeringsbevis om du blir liggende lengre. Vi fikk til to biler da vi lå inne med et av barna. Min og sambo sin. For han var på besøk på kvelden. Og jeg og barnet kunne ut på perm på dagtid.

Ja. De tjener nok.

Noen sykehus har jo det;)

Her er det 3t gratis. Du får parkeringsbevis om du blir liggende lengre. Vi fikk til to biler da vi lå inne med et av barna. Min og sambo sin. For han var på besøk på kvelden. Og jeg og barnet kunne ut på perm på dagtid.

Her må man betale uansett hvor lenge man er innlagt :/

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp