Bølgetang

Vand

Forumet er livet
Noen som har det?[8|] Fornøyd? [8|] Bilder? [:)]

jepp..har brukt det i bilde på avataren. Morsomt, men tar tid. Men det gjør jo alt av krølling.

Og her har vi snuppa med litt bølget hår...[:D]

ORIGINAL: schnuppaluppa

Bruker ikke det nei [:-]

Så laaaangt hår jenten din har da schnuppa! (mulig det er normalt på den alderen har jo bare gutter jeg da [8D]) også så søt [:D]

ORIGINAL: TePa

Så laaaangt hår jenten din har da schnuppa! (mulig det er normalt på den alderen har jo bare gutter jeg da [8D]) også så søt [:D]

hehe...bare juks....lånte litt av "mitt" hår. [;)][:D]

ORIGINAL: TePa

hehe...bare juks....lånte litt av "mitt" hår. [;)][:D]

hihi okay [:D] men søt var hun fordi om da [;)]

Jeg har og er fornøyd..[;)] Men bruker den ikke så mye nå siden det tar litt tid..
Det jeg gjør for å få det litt mer tilfeldig er å ta en liten del hår, rulle det en liten runde o la det stå loddrett opp når jeg krølle det. Da blir det ikke sånn veldig systematiske krøller liksom..
Har ike noen bilder på denne datan..[8D]

Så søt lille divaen din er schnuppa! [:D][:D][:D]

Skulle gjerne kjøpt din skjønningene, men mannen har gitt meg kort/pengeforbud[&o] Han sparer til ferie skjønner du! Så jeg tenkte jeg skulle kjøpe den i mai/juni - før bryllupet til pappa[8D]

Syns det er litt fint med sånne krøller! [:D]

Men du schnuppa!!!!!! Juksehår!??? Tell me more! [8D]

juksehår....har det meste i skuffen...[:D]

Det jeg som regel bruker er clip on/off. Helt suverent enkelt. Bruker 5 min og sette det på. Tok med meg brunt hjem fra jobben i dag. [:D] MÅ ha jeg da. Bruker det som regel til fest og når jeg trenger og føle meg litt mere fresh.

Kan godt vise deg noen bilder hvor jeg har det i.[;)] Det lyse, har ingen bilder med det brune i.

juksehår....har det meste i skuffen...[:D]

Det jeg som regel bruker er clip on/off. Helt suverent enkelt. Bruker 5 min og sette det på. Tok med meg brunt hjem fra jobben i dag. [:D] MÅ ha jeg da. Bruker det som regel til fest og når jeg trenger og føle meg litt mere fresh.

Stilig! [:D] Følger det bruksanvisning med?[8D] Men det koster sikkert flesk vil jeg tro, men hvor kjøpes det?

*akutt lyst på langt lyst bølgete hår* [8D]

Hos oss koster en pakke 1990. Så er ikke så dyrt. Det ser helt ekte ut, er nesten for mye extension hår. [:D] Kjøpes hos frisørsalonger. Kan også kjøpes over nett, men da kan man være uheldig og få ett dårlig hår. Våres er med garanti. Vettuuuu....det er så enbkelt og sette på. Kan du sette inn vanlige spenner i håret ditt så greier du dette.
http://www.youtube.com/watch?v=JyVDKqp8i1o

Hos oss koster en pakke 1990. Så er ikke så dyrt. Det ser helt ekte ut, er nesten for mye extension hår. [:D] Kjøpes hos frisørsalonger. Kan også kjøpes over nett, men da kan man være uheldig og få ett dårlig hår. Våres er med garanti. Vettuuuu....det er så enbkelt og sette på. Kan du sette inn vanlige spenner i håret ditt så greier du dette.
[link]http://www.youtube.com/watcjavascript:v

Dette må jeg ta deg opp på igjen i mai/juni altså! [:D][:D][:D][8D] Da må jeg jo kjøpe hos deg! [8D]

ORIGINAL: Vand

Dette må jeg ta deg opp på igjen i mai/juni altså! [:D][:D][:D][8D] Da må jeg jo kjøpe hos deg! [8D]

Jepp, jepp! Bare og si i fra. Kanskje jeg ordne special plize for yu..[;)]

ORIGINAL: Vand

Jepp, jepp! Bare og si i fra. Kanskje jeg ordne special plize for yu..[;)]

Mi laik spezzzial plizzze[8D]

Ble litt fascinert av dette løshåret jeg også! [:D] Hadde vert artig til fest og sånn...

*skrive på ønskelisten*

Back
Topp