sjukesøster
Forumet er livet
He elkøp satt opp prosen frå 299 til 699 på bare ett par veke no?? ser Trone he skrive den for 299, men trykke en på linken he prisen endra sej til det skyhøge jo [:(] fekk en anna type som ej skal bytte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: sjukesøster
He elkøp satt opp prosen frå 299 til 699 på bare ett par veke no?? ser Trone he skrive den for 299, men trykke en på linken he prisen endra sej til det skyhøge jo [:(] fekk en anna type som ej skal bytte.
ORIGINAL: alexine
ORIGINAL: sjukesøster
Hørte på radioen at luringene satt opp prisene i jula.. Komme nok på salg på nyåret tenker jeg[;)] Fikk penger til jul, så lurer på om jeg skal kjøpe meg ei sånne selv. Står mellom den og en sånn håføner man dytter håret inni, som lager krøller. Har så langt hår, og tar EVIGHETER å krølle det! Men vet ikke helt om den føneren er noe tess!??