bølgetang

sjukesøster

Forumet er livet
Den røde

nøken med bølgehår laga av dinna so vil legge ut bilde? ;)

Jeg har bestilt meg den siste[:)] kom på posten i dag, så i morgen blir det bølgete hår på julebord[:)]

da må du legge ut bilde :) veit du ka forskjellen e på dei? sia der e så stor prisforskjell..:)

vennina mi bruker den røde, og ho gjorde det på meg en gang til et bryllup, ble utrolig stillig...så lånte den lenge av ho for og gjør det selv, men jeg har så lkønete hender at jeg klarte det ikke...haha[:D][;)]

ORIGINAL: sjukesøster

da må du legge ut bilde :) veit du ka forskjellen e på dei? sia der e så stor prisforskjell..:)

Den jeg bestilte kan man lage to typer bølger med . Jeg betalte litt mindre da , var på tilbud[:)] Skal prøve å få lagt ut bilde ja!

ORIGINAL: Hårballen`s mamma

vennina mi bruker den røde, og ho gjorde det på meg en gang til et bryllup, ble utrolig stillig...så lånte den lenge av ho for og gjør det selv, men jeg har så lkønete hender at jeg klarte det ikke...haha[:D][;)]

e det bare og samle håret inni og trykke eller e det rulling`? slit litt med det samme ;)

ORIGINAL: sjukesøster

ORIGINAL: Hårballen`s mamma

e det bare og samle håret inni og trykke eller e det rulling`? slit litt med det samme ;)

ja, men ikke for mye hår :)

shantea will show you how.. den røde er bredere, og hun bruker meget lite hår, da
http://www.youtube.com/watch?v=4rYUwueKXGs

ORIGINAL: lille snegle

shantea will show you how.. den røde er bredere, og hun bruker meget lite hår, da
http://www.youtube.com/watch?v=4rYUwueKXGs

*fnis*

Jeg kjøpte den røde for en ukes tid siden, og I'm in love!! Hadde min tvil på om det ville fungere på mitt strie, glatte hår, men det holdt jo til og med til neste dag! Nå er jo jeg en stor kløne med slike ting, så bak ble det litt så som så, men ... [8D] Satser på at øvelse gjør mester, og neste gang skal jeg ikke stå med ungen hengende i buksebena [;)] Gjør ett nytt forsøk imorgen, for da er det julebord!! [:D][:D][:D]

Ser det ikke så godt så tar vekk bilde jeg [;)]

Ser det ikke så kjempe godt men her har jeg brukt den bølgetangen :) den røde :)
Den er kjempe bra.. jeg liker ikke å ha sånn wÅÅÅÅÅW volum så her er en litt lettere variant :)

jeg har en rød fra obh nordica og er kjempe fornøyd[:D]

den røde har eg å.. den er heilt grei, men skall du bølge alt håret tok det litt tid[8|] for å få det fint å slikt, men det var veldig effektiv når en bølger litt av håret, litt innimellom å oppå. det gjøres jo veldig fort, å da får en ein sånn sexy look på håret[:D][;)]

ORIGINAL: t0mmelise

Ser det ikke så godt så tar vekk bilde jeg [;)]

ej viiiiil sjå bilde :)

har og den røde, og eeeeeeelsker den! [:D]

Back
Topp