Bøker!

panterinnen

Gift med forumet
Noen som liker å lese her???

Holder selv på med Kystfolket nå.. kjempefine bøker...

Er glad i bøker, jeg [:D]
Liker det meste igrunn, men akkurat nå holder jeg på med en som handler om kvinner som har opplevd store sorger i livene sine og som snur dem til glede[;)] veldig interessant bok[:)]

jeg liker veldig godt å lese, jeg liker litt krim sånn at man leter seg gjennom boka etter en morder....

og jeg leser kjærlighetsbøker, sånne hvor alt ender godt[:)]

gossip girl er gøy da [:)] harry potter også [:)]

Kystfolket er litt sånn isfolket ja [:D][:D] elsker slike bøker...

ORIGINAL: Nahemah

det går mye i svangerskapsbøker....også leser jeg sagaen om isfolket(kommet til bok nr 10, så jeg har et "par" igjen)

gled deg masse masse... favoritten min er villemo [:D][:D] si ifra når du er der da...hehehe...

Når jeg har anledning leser jeg gjerne en god/spennende krimbok. Min store heltinne er Agatha Christie. [:D] Dokumentarer er også bra!

jeg eelsker å lese. Studerer nordisk nå, og har masse skjønnlitteratur på pensum. Jeg liker Dina-trilogien av Herbjørg Wassmo veldig godt! Den er råbra! Og Erlend Loe, Hamsun, Lars Saabye Christensen+++ Så mye bra bøker!!!

leser samboeren din di også?? s
å flott. tror ikke jeg får annet enn et donaldblad i fingrene på mannen min... hehe..

vet du, kjæresten min hadde ikke lest én skjønnlitterær bok i hele sitt liv. Men da vi var på sydentur oppmuntret (les:maset) jeg ham til å lese Doppler av Erlend Loe. Og han leste den! hele boka! og likte den! Nå skal jeg kjøpe oppfølgerboka til ham. Så det er ett tips til de som vil at kjæresten skal lese en bok[;)]

er helt avhengig av Ingebjørgs olavsdatter jeg.....får så vondt av henne, skulle ønske jeg var der og fikk hjelpet henne, hehehe.......

harry potter her også;)

jepp, det er det.....men myyyyyye har skjedd etter det[:D][:D]

åååhhhhh, da har du gått glipp av mye....[;)]

syns første boka egenklig var litt kjedelig, men nååå......

hehe...

hehehe...ja da blir det fort kjedelig[:D]

er vel 20 bøker nå tror jeg.....den siste kom forige uke..

da har du noe og gjøre en stund[:D][:D]

det verste er at når man begynner og lese, så klarer man ikke og legge de ifra seg igjen til alle er lest heller[:D]

men fin års tid og bo-sette seg i sofakroken oxo da...[:D][:D]

åhh.. jeg har begynt å lese på den derre nye serien som har kommet også... den om hun taterjenta.. husker ikka hva den heter en gang.. kommet tre bøker.. flammehav eller noe tror jeg?!
Men det er det dummeste jeg har gjort for serien er så fordømt bra men må jo vente på en ny bok hele tiden og det tar som regel 2 måneder før neste kommer og jeg leser den ut på en dag... arrgh altså..

Jeg også elsker isfolket!! Tror jeg har lest serien 4 ganger, og kan gjerne begynne på en femte og jeg.. Ellers så har jeg sansen for Henning Mankell, ren krim uten kliss og intriger...

Et skritt etter, av Henning Mankell er den råeste krim boka jeg har lest noen gang!!!
Liza Marklund har også mye bra. Elsker å høre på lydbok jeg da, ble lest for når jeg var liten så det henger nok igjen der.
Ellers har jeglest sagen om Isfolket, lest den (seriøst) 6 ganger. Og jeg har mange favoritter. Heksen Hannah er en av dem, og Yrja (kjempe fint navn forøvrig) selv om hun ikke var av isfolket. Men størst av alle er Heike, det er jo en grunn til at jeg heter det selv[:D]

En bok dere bør lese er: vanliljen. Basert på en sann historie om ei jente som blir missbrukt av faren og farmoren sin. Den er veldig "vond" å lese, men absolut vært det. Jeg gråt i flere dager da jeg leste den. Stakkars jente.

holdefastklem

Enig at ett skritt etter av Mankell er rå![;)]

Er egentlig lesehest til tusen, men får så dårlig samvittighet når jeg leser noe annet enn skolearbeid...[:)] Men elsker Harry Potter, og Dan Brown har jo skrevet noen ufattelig bra bøker... Er egentlig altetende, men gleder meg til jeg ikke studerer lenger!!

Back
Topp