Bøker

veenus

Forelsket i forumet
Sommerfuglene
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Vurderer å kjøpe meg en bok om det å være gravid og å bli mamma. Noen som har noen å anbefale?

Har også sett litt på en graviditetsdagbok, er det noe poeng i å ha? Har dere det?
 
Jeg kjøpte ei lita bok der jeg skrev litt om hver uke sist gang. Som en dagbok.

Denne gangen har jeg skrevet noen notater når det har vært noe i dagboka i appen preglife dom jeg skal skrive i ei bok når jeg får kjøpt meg det :) Så blir det likt.
 
"Mamma for første gang" er seriøst som den beste boka, særlig på dette med amming og "fjerde trimester". Anbefaler å lese den fra perm til perm. Superbra bok.
 
"Mamma for første gang" er seriøst som den beste boka, særlig på dette med amming og "fjerde trimester". Anbefaler å lese den fra perm til perm. Superbra bok.

Takk for tipset! Dette er en av de jeg har sett litt på allerede, så da ender jeg nok opp med å kjøpe den.
 
"Mamma for første gang" er seriøst som den beste boka, særlig på dette med amming og "fjerde trimester". Anbefaler å lese den fra perm til perm. Superbra bok.
Denne boka er eg òg veldig glad i!
 
"Mamma for første gang" er seriøst som den beste boka, særlig på dette med amming og "fjerde trimester". Anbefaler å lese den fra perm til perm. Superbra bok.
Heelt enig! Rakk ikke lese hele boka før jeg fikk førstemann, men leste nesten hele (fikk med meg det kapittelet blant annet) . Følte meg litt tryggere etter å ha lest den, så den anbefales på det varmeste!
 
Kan anbefale Verdens beste Pappa, mye humor og tips som er like interessante for både mor og far. Har også kjøpt Mamma for første gang, men ikke orket begynne enda
 
Back
Topp