Bøker

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Skal du lese litt i påsken? :)
Jeg fant en bok på europris i går så jeg håper jeg får lest litt i :) bake kake søte heter den :)

7ddc65fd65222f126ad06091853a59d5.jpg

(Sniker fra mars.)

Jeg skal bare lese faglitteratur i påsken.. Blæh. :P
Gleder meg til sommerferie, da skal jeg lese SÅ mye skjønnlitteratur som står og støver og venter på hylla! :D

(Sniker fra mars.)

Jeg skal bare lese faglitteratur i påsken.. Blæh. :P
Gleder meg til sommerferie, da skal jeg lese SÅ mye skjønnlitteratur som står og støver og venter på hylla! :D

Oj [emoji85] det er ikke helt det samme å lese nei [emoji87]

Hva fag du leser? :)

Oj [emoji85] det er ikke helt det samme å lese nei [emoji87]

Hva fag du leser? :)

Hehe, nei, det er en smule tørrere, men lærerikt er det jo. :)

Jeg er straks ferdig med mitt første år på barnehagelærerstudiet. Akkurat nå er det SRLE (samfunnsfag, religion, livssyn og etikk) og NHB (natur, helse og bevegelse) som pugges for harde livet.

Hehe, nei, det er en smule tørrere, men lærerikt er det jo. :)

Jeg er straks ferdig med mitt første år på barnehagelærerstudiet. Akkurat nå er det SRLE (samfunnsfag, religion, livssyn og etikk) og NHB (natur, helse og bevegelse) som pugges for harde livet.

Det er nok spennende da :D men sikkert litt tungt stoff [emoji85]

Har ikke lest stort etter at mj kom. Men skal lese siste bok i calender girl. [emoji4] prøve å få lest litt i den i påska

Skal nok ikke lese så mye, har en bok liggende, ganske lettlest og. Men vi får se :D er stort sett dau etter en aktiv dag med ungene hehe.. så ender opp på sofaen med bena høyt og hjernen avskrift :p

Back
Topp