Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for tipset, da skal jeg prøve han.Bøkene til Dan Brown
Jeg har faktisk sett Hundreåringen som forsvant på dvd, og den likte jeg kjempe godt. Får lese den også da og den andreEn mann ved navn Ove
Hundreåringen som forsvant
Takk for tipsene. Ungdomsfantasy kan være bra. Mine sønner er 16 og snart 14 og jeg har lest Harry Potter og Percy Jackson bøkene deresDiscworld-serien av Terry Pratchett!(Tunge, men ufattelig morsomme. Bør leses på engelsk.)
American psycho av Bret Easton Ellis
Denne trilogien:
https://no.wikipedia.org/wiki/Den_mørke_materien
(Passer veldig fint for voksne også, og er like god på engelsk som på norsk.)
Så Helene Uri sine bøker er ikke tunge å lese? Takk for tipseneHelene Uri sine bøker er veldig bra, også er jeg svak for Gabriel Garcia Marquez (kjærlighet i koleraens tid og hundre års ensomhet er spesielt fine syns jeg)![]()
Jeg har hatt lyst til å prøve henne en stundEt helt halvt år av Jojo Moyes er akkurat lest ut her![]()
De er veldig lettleste, og hun skriver veldig braSå Helene Uri sine bøker er ikke tunge å lese? Takk for tipsene![]()
Da skal jeg prøve deDe er veldig lettleste, og hun skriver veldig brahonningtunger og dyp rød er mine favoritter av bøkene hennes