Bøker:-)

hysterika

Glad i forumet
Kan noen anbefale meg noen bøker?
Liker alt mulig, men ikke veldige tunge bøker. Helst være på ihvertfall 200 sider:-)

Anbefal gjerne flere. Elsker å lese:-)

Flere forslag?

En mann ved navn Ove
Hundreåringen som forsvant
Jeg har faktisk sett Hundreåringen som forsvant på dvd, og den likte jeg kjempe godt. Får lese den også da og den andre:-)

Helene Uri sine bøker er veldig bra, også er jeg svak for Gabriel Garcia Marquez (kjærlighet i koleraens tid og hundre års ensomhet er spesielt fine syns jeg) :)

Discworld-serien av Terry Pratchett! :D (Tunge, men ufattelig morsomme. Bør leses på engelsk.)

American psycho av Bret Easton Ellis

Denne trilogien:
https://no.wikipedia.org/wiki/Den_mørke_materien
(Passer veldig fint for voksne også, og er like god på engelsk som på norsk. ;) )
Takk for tipsene. Ungdomsfantasy kan være bra. Mine sønner er 16 og snart 14 og jeg har lest Harry Potter og Percy Jackson bøkene deres:-)

Helene Uri sine bøker er veldig bra, også er jeg svak for Gabriel Garcia Marquez (kjærlighet i koleraens tid og hundre års ensomhet er spesielt fine syns jeg) :)
Så Helene Uri sine bøker er ikke tunge å lese? Takk for tipsene:-)

Et helt halvt år av Jojo Moyes er akkurat lest ut her :)
Jeg har hatt lyst til å prøve henne en stund:-) Men i det siste har det gått i sønnene mine sine bøker, Gudene fra Olympus serien og så har jeg lest Fifty shades of Grey (ikke gutta sin) Takk for tipset:-)

De er veldig lettleste, og hun skriver veldig bra :) honningtunger og dyp rød er mine favoritter av bøkene hennes
Da skal jeg prøve de:-)

Noen flere? Har nettopp blitt uføre og sønnene mine er så store, så jeg må ha noe og gjøre:-)

Engletreet syns jeg var veldig spennende :) og Verten (samme forfatter som twilight serien) har jeg nettopp lest :)

Den siste nattkrigeren (tre bøker i serien, tror jeg) husker ikke navn på forfatteren
Vinneren av David Baldacci
Den hemmelige hagen av Francis Hodgson Burnett
Tom Sawyer

Jeg liker også krimbøker av Unni Lindell og Karin Fossum:)

Back
Topp