Bøker å lese i graviditeten?

H_7392

Glad i forumet
❤ Aprilbarna19 ❤
Hei,
Noen som har forslag til bøker som omhandler graviditet, svangerskapet, barn eller oppdragelse, som man kan lese i ventetiden til april? Ønsker også forslag til bøker som fedre kan like :)
Jeg har foreløpig ikke lest noe innenfor disse temaene.

«Mamma for første gang» -av Gro nylander er fin og informativ.

Jeg kjøpte «verdens beste pappa- hakkespettbok for småbarnsforeldre» i gave til mannen første graviditet. Vi leste den høyt for hverandre på sengen mens jeg var gravid. Den er humoristisk, lettlest og vi lo så tårene spratt. Anbefales!

Leste «mammasjokket» av Helena Brodtkorb når jeg var nybakt mamma. Den er også utrolig morsom og tar opp litt «mørke» deler av barseltiden på en veldig fin måte.

Når det kommer til «oppdragelsesbøker» anbefaler jeg på det sterkeste «hjerteforeldre» av John M. Gottsm og «hvordan snakke så barn vil lytte og lytte så barn vil snakke» av Adele Faber&Elaine Mazlish. Fine bøker med mye konkrete tips.

«Mamma for første gang» -av Gro nylander er fin og informativ.

Jeg kjøpte «verdens beste pappa- hakkespettbok for småbarnsforeldre» i gave til mannen første graviditet. Vi leste den høyt for hverandre på sengen mens jeg var gravid. Den er humoristisk, lettlest og vi lo så tårene spratt. Anbefales!

Leste «mammasjokket» av Helena Brodtkorb når jeg var nybakt mamma. Den er også utrolig morsom og tar opp litt «mørke» deler av barseltiden på en veldig fin måte.

Når det kommer til «oppdragelsesbøker» anbefaler jeg på det sterkeste «hjerteforeldre» av John M. Gottsm og «hvordan snakke så barn vil lytte og lytte så barn vil snakke» av Adele Faber&Elaine Mazlish. Fine bøker med mye konkrete tips.

Her var det mange gode forlag! Vil også anbefale appen vår, der er det mye godt lesestoff❤️ Gravid og barn!

Det Ribe sa!
Mamma for første gang av Gro Nylander var fin og informativ.

Mammasjokket av Helena Brodtkorb var fantastisk morsom og en trøst i en tøff barseltid! Anbefales :)

Takk for tips dere!
Har ikke lastet ned appen enda men tenker det etter hvert!

Back
Topp