Bø i sommerland

En tråd i 'På reise med og uten barn' startet av Forumansvarlig Tamara, 11 Aug 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Noen som har vært der i sommer?

Jeg husker ikke helt hvordan det er der.. er det dusjer og garderober der så man får dusjet føe man drar hjem?

Noe spesielt jeg bør huske å ta med?

2. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel

Vi var der i sommer.
    Jada, er garderober og dusjer der
    Er også små bokser til oppbevaring av mobil og lommebok. Nøkler leies i kioskene rundt om.

Vi hadde med mat, i kjøleboks som stod i bilen og så hentet vi den når vi skulle ha.

3. *RockStarBaby* Hey Febbisbebbis'18

Ikke svar på spørsmålet, men jeg har også alltid kalt det Bø i sommarland, men på reklamen heter det Bø sommarland. Har de byttet navn eller?:p

4. Krösa Maja Forumet er livet

Ha med mat, maten er dårlig! Noe av det verste jeg har smakt
    Jeg ville ikke ha dusjet der, svært skittent, oppbevaringsboksene er tilgjengelig men de mangler nøkler så vær tidlig ute for å få tak i en nøkkel til det. Vi trivdes ikke der, men nå er det prøvd i det minste :)

5. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel

Stedet heter jo Bø, det finnes ikke noe stedsnavn i Norge som heter sommarland
    Så det rette er vel som det står på reklamen

6. Lutzern Februar 14 - miss trøtt Februar 2014 - Skjult forum VIP

Jeg har alltid kalt det sommarland i Bø. Fordi det er et sommarland - i Bø (stedsnavn). Blir rart for meg å si Bø sommarland i den rekkefølgen. Kanskje du blander de to? Du har riktig rekkefølge, men mange sier som meg med et «i».

• Liker Liker x 1
  7. *RockStarBaby* Hey Febbisbebbis'18

Ja, Bø sommarland blir jo rett:) Sikkert en blanding av det og Bø i Telemark. Jeg aner ikke hvor jeg har det fra så det var derfor jeg lurte, siden overskriften var Bø i sommarland :p

8. My heart Flørter med forumet

Det heter Bø i Telemark. Og Bø sommerland

Har vært der mange ganger, kjempegøy

9. lykke_liten Gift med forumet Julibaluba 2017

Jeg har også alltid sagt Bø i sommerland så du er ikke alene

• Liker Liker x 1

Del denne siden