Bébbe

Kåbbåi

Glad i forumet
*MIA*
Lykke til i dag!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja. Lykke til!
Gode ønsker til deg, den lille og familien fremover!
Husk å se de små positive tingene i hverdagen ;)

Håper alt har gått bra :) <3

Tuuuuusen takk dere! <3

Lille Nathaniel kom til verden klokken 11.39. 1810g og 44cm :)

ImageUploadedByBV Forum1392856521.971147.jpg
ImageUploadedByBV Forum1392856591.837953.jpg

Litt uklare bilder kanskje..

Han er frisk og tøff :) puster selv, men får CPAP då ikke han skal bli så sliten av å puste. Han har sonde, men har fått både litt melk og sukkervann i munnen, og smatta lykkelig i vei :) han har til og med litt dobbelthake og valker pluss masse hår. Det er litt fascinerende siden jeg har mista håret ;-p

Operasjonen gikk veldig fint og jeg mista nesten ikke blod (100ml). Var oppe og gikk litt, vaska meg, bytta skjorte og fikk nye sengeklær kl 19.15. Det gjorde underverker, og jeg føler meg litt "fresh". Har kjent lite smerter i operasjonssåret fram til ca midnatt, men etterriene har jeg kjent veldig godt. Fått morfin nå, så da kan det hende jeg får sove litt i natt selv om jeg er litt opprømt ;)

Gratulerer så masse med lille nathaniel! Skjønn liten keiser! ;)

Gratulerer! Så herlig han er. Godt å lese at det går bra med dere.
Masse lykke til videre

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye med lille fine gutten!!! :-)

så stor og fin :) og ja.. etterriene er ikke særlig gode.. ble helt overrasket selv siden jeg ikke hadde noen med nr.1. de blir heldigvis borte nokså kjapt (tror jeg ammet 3-4ganger så var det slutt på dem)
lykke til videre :)

For en liten deilig kar du har fått!
Jeg måtte lene meg tilbake på stolen nå og dytte litt i magen. Kjenne responsen fra den lille i magen.
Det blir nesten litt rart å tenke på at det er en "så stor" babis vi har inne i magen nå..

Så godt at han klarer å få i seg litt melk i munnen også :) Men sonde er jo ett fantastisk hjelpemiddel!

Gratulere med nydelig baby! Han ser jo ikke så liten ut, og hjelp godt på med litt bollekinn :)
Håpe du får kose masse med han og ikke blir så dårlig av din egen behandling! Lykke til :)

Gratulerer så mye! Han er helt nydelig <3 <3 <3

Gratulerer, så vakker!! Så stas med en så flott gutt :) Liker navnet også, har en variant av det her i familien også :) :)

Gratulerer så mye:) Nydelig prins :)

Back
Topp