bæsjing

~Lisbeth83~

Forumet er livet
hvor ofte bæsjer babyene?

Tuva har den siste mnd bæsja en gang i uka..
å nå har det gådd 7 dager siden sist..
så vente i spenning...

Her er det i gjennomsnitt 3 ganger daglig. I begynnelsen var det enda oftere.

til gjengjeld så fiser Tuva hver dag, som en gammel gubbe...
for en lukt[:'(][:'(]

Helsesøster sier at det e helt normalt om de kje bæsjer på 1 til 2 uker! Virker lenge, men det kan faktisk forekomme uten at det e noe galt i det :-) Så bare fortsette med å vente i spenning du..hehe :-)

Rart ja, de kan prompe og rape som en voksen mann disse små[:D]

ORIGINAL: everonic

Helsesøster sier at det e helt normalt om de kje bæsjer på 1 til 2 uker! Virker lenge, men det kan faktisk forekomme uten at det e noe galt i det :-) Så bare fortsette med å vente i spenning du..hehe :-)

ja vet at det er normalt..
men syns det er så grusomt at hun skal gå i mange dageer uten avføring..
enn om vi skulle venta så lang tid mellom hver gang[&:][&:]

2-3 ganger om dagen, også begge to[:D][:D] og helst når de sitter på fanget... [8|][8D][:D][;)]

Her i huset bæsjes det ca annenhver dag... noen ganger går det 4 dager mellom. Og han promper de værste prompene... høres ut som et maskingevær fyrer av[:D] Det lukter så ille av og til at han selv rynker på nesa...

Her i huset er det mye bæsj! Hun bæsjer stort sett etter hvert måltid, så 6-7 ganger i døgnet....

Når han har det bra er det ca 1 gang pr dag. men når virkvelen ikke er riktig på plass stopper det opp. da er heldigvis godt vi har kiropraktoren som hjelper han til å få gjort sitt [:)]

nå den siste tiden har det vært annenhver dag. Men promper gjør han mye![:D][:)]

Hmmm..... 2-3-4-5? kommer an på, men hun har hittil bæsja hver dag hehehe, og fiser som bare det! stinky! [:'(][:D]

her bæsjes det hver dag og opp til 2 til 3 ganger om dagen!!
lukter det vondt når de promper??! tror ikke thea-emilie sine lukter....[8|] kan godt være at jeg er immun mot prompelukt,har jo tobias og DE lukter!!!!!![:'(]

ORIGINAL: Lisbeth83

hvor ofte bæsjer babyene?

Tuva har den siste mnd bæsja en gang i uka..
å nå har det gådd 7 dager siden sist..
så vente i spenning...

Åh så deilig... jeg har reine "bæsjungen" [;)] 
Han bæsjer minst to eller tre ganger om dagen, og det minst!!

Her gis det morsmelkerstatning og da må det bæsjes minst èn gang i døgnet.
Da han fikk kun morsmelk gikk det en uke imellom.
Ben lager helst to bæsjebleier på formiddag han nå. Etter vellinga om kvelden nå så har det også blitt tre... Og for ei lukt![:'(]

imorges laga hun den pakken til meg..
lå i senga vår å tok i som bare det, var nesten rød i ansiktet å laget den trutmunnen[:D]
hihi...komisk..
å gjett om den bleia var full[8D]

Her var det full bleie og bæsjings klokka ni i morrest.
Våkna av en som lå å tok i og deeeeen deilige lukta[:D]
Så her er det en full bleie hver dag, har ALDRI gått mer enn to dager mellom hver gang det kommer bæsj.

ORIGINAL: tingeling1

Her i huset er det mye bæsj! Hun bæsjer stort sett etter hvert måltid, så 6-7 ganger i døgnet....

Slik er det her i huset også. Men nå tror jeg kanskje at det forandrer seg litt. Nå er det 1,5 døgn siden sist, og det har aldri skjedd! Er alltid bæsj i bleia ved hvert bleieskift. Så nå er jeg spent på hvor mye som kommer neste gang....!

Tobias bærsjer 3-5 ganger pr dag han[:)]

Back
Topp