Bæsjflekker...

Teddyen

Glad i forumet
På håndklær. Hva forbehandler dere med, og forsvinner gulfargen??

Hmm... Vasker på 60 grader, men noen ganger blir det flekkete likevel...
Er så lei av å bleike klær!

Huff... Kan jo ikke drive å vaske ett og ett håndkle da... Prøver med biotex igjen, så får vi se.. [&:]

ORIGINAL: siven79

ORIGINAL: nate85

Jeg har ikke forbehandlet noen av håndklærne som har fått bæsjflekker på seg, og alt her er skinnende reint etter en runde i vaskemaskina[:)]

Ikke jeg heller. Vasker de ikke med en gang heller. Bruker omo flytende og comfort sommerfrisk.

Bruker kun blenda sensitive pga allergi jeg... Har tenkt på at annet vaskepulver kanskje tar flekker bedre, men det kan vi jo ikke bruke. [8|]

jeg har begynt og legge egnangs stelle matte(libero) åpå hånklet når jeg skifter får da slipper jeg unna med en del vask av hånkler, det fungere veldig fin her[:D]

ORIGINAL: Fomla*Sarah

jeg har begynt og legge egnangs stelle matte(libero) åpå hånklet når jeg skifter får da slipper jeg unna med en del vask av hånkler, det fungere veldig fin her[:D]

Det gjør jeg også, men ofte så spruter det liksom utenfor stelleunderlaget og da er vi like langt! [8|] 
Skikkelig bæsjemaskin min lille tass! [:D]

Er det bæsj på det jeg vasker, så skyller jeg først! Ingen flekker så langt!

ORIGINAL: Teddyen

ORIGINAL: siven79

Jeg har ikke forbehandlet noen av håndklærne som har fått bæsjflekker på seg, og alt her er skinnende reint etter en runde i vaskemaskina[:)]

Ikke jeg heller. Vasker de ikke med en gang heller. Bruker omo flytende og comfort sommerfrisk.

Bruker kun blenda sensitive pga allergi jeg... Har tenkt på at annet vaskepulver kanskje tar flekker bedre, men det kan vi jo ikke bruke. [8|]

Vi bruker Neutral og det tar flekkene, og det kan du jo bruke [:)]

sign[:)] omo color eller omo ultra....... er det vi bruker.

neutral og ariel er ikke like bra på flekker.. om de funker på bæsjflekkene aner jeg ikke[:-]

ORIGINAL: Teddyen

ORIGINAL: Fomla*Sarah

Det gjør jeg også, men ofte så spruter det liksom utenfor stelleunderlaget og da er vi like langt! [8|] 
Skikkelig bæsjemaskin min lille tass! [:D]

da må du vente m skiftinga til han har bæsja ferdig heller[8D][8D][8D]

Back
Topp