Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: siven79
ORIGINAL: nate85
Jeg har ikke forbehandlet noen av håndklærne som har fått bæsjflekker på seg, og alt her er skinnende reint etter en runde i vaskemaskina[:)]
Ikke jeg heller. Vasker de ikke med en gang heller. Bruker omo flytende og comfort sommerfrisk.
ORIGINAL: Fomla*Sarah
jeg har begynt og legge egnangs stelle matte(libero) åpå hånklet når jeg skifter får da slipper jeg unna med en del vask av hånkler, det fungere veldig fin her[:D]
ORIGINAL: Teddyen
ORIGINAL: siven79
Jeg har ikke forbehandlet noen av håndklærne som har fått bæsjflekker på seg, og alt her er skinnende reint etter en runde i vaskemaskina[:)]
Ikke jeg heller. Vasker de ikke med en gang heller. Bruker omo flytende og comfort sommerfrisk.
Bruker kun blenda sensitive pga allergi jeg... Har tenkt på at annet vaskepulver kanskje tar flekker bedre, men det kan vi jo ikke bruke. [8|]
ORIGINAL: Teddyen
ORIGINAL: Fomla*Sarah
jeg har begynt og legge egnangs stelle matte(libero) åpå hånklet når jeg skifter får da slipper jeg unna med en del vask av hånkler, det fungere veldig fin her[:D]
Det gjør jeg også, men ofte så spruter det liksom utenfor stelleunderlaget og da er vi like langt! [8|]
Skikkelig bæsjemaskin min lille tass! [:D]